Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@00:02:30 GMT

مسابقات چهار جانبه فوتسال نونهالان در واحد سنندج

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۲۰۸۶۰

مسابقات چهار جانبه فوتسال نونهالان در واحد سنندج

مسابقات چهار جانبه فوتسال نونهالان باشگاه‌های آموزشی به مناسبت دهه فجر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسابقات فوتسال نونهالان سنندج با شرکت تیم‌های فرزندان استادان و کارکنان واحد دانشگاهی سنندج، آکادمی ورزشی دکتر بیژن ذوالفقارنسب، باشگاه استاد پژوهش و باشگاه شادروان احمدپناه سنندج در دو روز در سالن ورزشی این واحد دانشگاهی برگزار شد و در نهایت تیم‌های آکادمی دکتر بیژن ذوالفقارنسب و تیم استاد پژوهش با غلبه بر حریفان به دیدار نهایی و تیم‌های واحد سنندج و احمدپناه به دیدار رده‌بندی راه یافتند که در نهایت تیم‌های آکادمی دکتر ذوالفقارنسب، استاد پژوهش و احمدپناه به مقام اول تا سوم رسیدند و تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج به عنوان تیم اخلاق این مسابقات معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپ و حکم قهرمانی این مسابقات از سوی ذوالفقارنسب به برگزدیگان اهدا شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت

محسن صیادی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: پارسال سامانه اجاره بها به صورت آفلاین بود و این موضوع قدری رصد فعالیت مشاوران املاک را دشوار می‌کرد، اما از ابتدای سال همه مشاوران املاک موظف شده اند این نرم افزار را نصب و براساس آن اقدام کنند، در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: در پی گشت‌های مشترک و تشدید بازرسی‌ها در حوزه مشاوران معاملات املاک مشهد در هفته پایانی فروردین ماه، از ۳۴۶ مورد بازرسی، ۲۲ فرم تعزیری برای متخلفان این صنف تنظیم و چهار واحد نیز پلمب شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: ۱۱ هزار و ۶۷۵ واحد مشاور معاملات املاک معتبر در مشهد وجود دارد، سال گذشته نزدیک به چهار هزار واحد مشاور املاک بدون پروانه کسب در این شهر شناسایی و به آنها اخطار داده شد.

صیادی گفت: هزار و ۹۵۴ واحد مشاور املاک جدید هم در مشهد پروانه کسب گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد/نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج بنام آرمان بنفشی
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری
  • مصرف نمک و شکر در ایران چهار برابر استاندارد جهانی