Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، فردا مردم دیار نخل‌های سربرآسمان و موج‌های خروشان در میدانی دیگر به صحنه می‌آیند تا بگویند همچنان حافظ دستاوردهایی هستند که در 39 سال گذشته برایشان خون دل‌ها خورده‌اند.

راهپیمایی 22 بهمن فردا در گوشه گوشه استان برگزار خواهد شد.

در بوشهر راهپیمایی 22 بهمن فردا ساعت 9 از بسیج مرکزی تا میدان شهید رئیسعلی دلواری برگزاری می‌شود وسخنران این مراسم آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این راهپیمایی ساعت 9 در اهرم از میدان امام خمینی تا ورزشگاه، برازجان از میدان 17 شهریور تا میدان امام خمینی، جم از میدان امام حسین تا بوستان پردیس، دیلم از میدان هفت تیر تا مصلا، عسلویه از میدان لنج تا بوستان ساحلی کنگان از آموزش و پرورش تا گمرک وگناوه از میدان امام خمینی تا مصلا، و ساعت 8 و 30 دقیقه درخورموج از میدان شهید مهدوی تا میدان امام خمینی و دیر از یادمان شهدای گمنام تا میدان غدیر برگزار می‌شود.

راهپیمایی 22 بهمن فردا ساعت 9 در آبدان از میدان انقلاب تا دبستان شهید مطهری، بندرریگ از میدان امام تا حسینیه شهدا، بردخون از مسجد جامع تا بوستان شهدای گمنام، دلوار از بخشداری تا مصلا، نخل تقی از مدرسه ابن سینا تا بوستان خلیج فارس، چاه مبارک از حوزه بسیج تا گلزار شهدای گمنام، عالیشهر از میدان امام خمینی تا گلزار شهدای گمنام، چغادک از میدان بقیه الله تا بوستان دانش،سعدآباد از میدان شهدا تا میدان انقلاب، شبانکاره از میدان حافظ تا مصلا، وحدتیه از پل مرکزی تا مصلا، دالکی از دبیرستان شریعتی تا میدان قرآن، تنگ ارم از میدان شهدا تا مسجد جامع، بوشکان از مسجد رسول اکرم تا بسیج امام علی النقی و کلمه از میدان امام حسین تا گلزار شهدا،

ساعت 9 و 30 دقیقه در آبپخش از بانک ملی تا شهرداری، ساعت 10 در جزیره خارگ از یادمان شهدای گمنام تا میدان فرودگاه و بندر امام حسن از بخشداری تا گلزار شهدا، ساعت 8 و 30 دقیقه در کاکی از حوزه مقاومت ولی عصر تا انتهای خیابان امام خمینی، انارستان از پایگاه بسیج امام صادق تا دبستان شهید یمینی، ریز از بخشداری تا جنت الشهدا، بنک از مسجد ولیعصر تا حوزه مقاومت امام خمینی، ساعت 8 در آباد پایگاه مقاومت ابوذر تا گلزار شهدا، بادوله از حوزه مقاومت نینوا تا گلزار شهدا، سیراف از روبه روی شهرداری تا بوستان وحدت، بردستان از کتابخانه شهیدابراهیمی تا بسیج و  دوراهک از مسجد ابوالفضل تا یادمان شهدای گمنام و ساعت 7 و 30 دقیقه در شنبه از میدان شهدا تا گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

فردا ساکنان روستاهای استان هم راهپیمایی 22 بهمن را با شکوه هر چه تمام تر برگزار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه 2 تهران گفت:طرح های توسعه منطقه‌ای، محله‌ای و احداثی با هدف رفع مشکلات شهروندان در محلات تعریف و با تلاش شبانه روزی کارکنان و تسهیل خدمت‌رسانی به شهروندان بر اساس نیازها و ظرفیت‌ها شناسایی شده و در چند بخش فرهنگی، عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری طراحی و احداث شده است.

مهدی صالحی رفع مشکلات ترافیکی و ایمن‌سازی معابر را از دیگر طرح‌های اجرایی ذکر کرد و افزود: ساماندهی ترافیک میدان صنعت، شهید تیموری و میدان کوثر، تعریض بلوار دریا، ایمن‌سازی شبکه بزرگراهی، بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس، تقویت ناوگان اتوبوسرانی، مسقف کردن پایانه تاکسیرانی و همچنین اصلاح هندسی در نقاط پرترافیک از جمله طرح های ترافیکی آماده بهره‌برداری است.

شهردار منطقه۲ در ادامه به طرح‌های زیست محیطی اشاره کرد و گفت: طرح انتقال پساب شهرک قدس به مخزن بتنی میدان بوعلی در حدود ۵ کیلومتر از مهم‌ترین طرح‌هاست که با هدف استفاده از منابع آب پایدار مانند پساب در آبیاری برخی از عرصه‌های فضای سبز اجرا شد.

آقای صالحی افزود: این طرح در دومرحله اجرا می شود، که در مرحله نخست طرح، لوله‌گذاری انتقال پساب از تصفیه‌خانه شهرک قدس به مخزن نیایش اجرا شده است. وی همچنین گفت: به منظور بهبود شبکه معابر شهری و بزرگراهی و تسهیل در دسترسی شهروندان و افراد کم توان به امکانات شهری، طرح‌های عمرانی در قالب مناسب‌سازی معابر و بوستان‌ها و اجرای عملیات روکش آسفالت اجرا شده است.

شهردار منطقه ۲ در ادامه به زیباسازی خیابان ستارخان اشاره کرد و گفت: ساماندهی منظر شهری میدان دریان نو، بهسازی زمین بازی بوستان‌ها و پایدارسازی بوستان پرواز از دیگر طرح های اجرایی است.

آقای صالحی تقویت زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی را از دیگر اولویت های منطقه برشمرد و گفت: احداث سوله ورزشی پونک و مجموعه ورزشی پردیسان، بازپیرایی زمین‌های ورزشی، راه‌اندازی مراکز کارآفرینی، پویاشهر، حسینیه بوستان پرواز، خانه مادر و کودک و همچنین خانه خلاقیت کودکان اوتیسم بخشی از این طرح ها است.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی در حال انجام است
  • عطرافشانی گلزار شهدای گرگان به مناسبت روز ارتش
  • گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود