Web Analytics Made Easy - Statcounter

شقایق دهقان از شایعه درباره اعتیادش، اختلاف برادران قاسم‌خانی با مهران مدیری و تاثیر آن در همکاری او با این کارگردان، سریال ساختمان پزشکان و... صحبت و اعلام کرد که این روزها مشغول داوری در برنامه «زمانی برای خندیدن» است. آفتاب‌‌نیوز : شقایق دهقان با حضور در برنامه «من و شما» گفت: «من هرگز اعتیاد نداشته‌ام و از شنیدن این شایعه خیلی تعجب کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در قسمتی از مصاحبه‌ام با یکی از سایت‌ها درباره نقش معتادی که در تئاتر خانم نازیار عمرانی داشتم صحبت کردم و همان قسمت پخش و این شایعه مطرح شد.»
دهقان با قاطعیت اعلام کرد که علاقه‌ای به باز کردن صفحه شخصی ندارد و ادامه داد: «شهامت این را که مرتب در کامنت‌ها قضاوت شوم ندارم و از این فضا خوشم نمی‌آید.»
او در پاسخ به سوال مجری برنامه «من و شما» مبنی بر اینکه چقدر با کار همسرش درباره بهنوش بختیاری موافق است، بیان کرد: «آن روز واقعا مهراب بعد از خنده و سرفه زیاد کارش به بیمارستان کشید و این اصلا ربطی به بهنوش و آن ویدئو تبلیغاتی که از او پخش شد نداشت. ما با بهنوش دوست هستیم و مهراب هم پس از آن اعلام کرد که اصلا منظورش با بهنوش نبوده است.»
این بازیگر در پاسخ به این پرسش که چقدر از اختلاف برادران قاسم‌خانی با مهران مدیری در طول این سال‌ها متضرر شده است، گفت: «بگذارید صادقانه بگویم که آن اتفاق باعث شد که من از زیر سایه و نام ایشان بیرون بیایم چون هربازیگری که جزو تیم ایشان شود ثابت می‌ماند و حتی اگر کار هم نکند همه او را به نام بازیگر آقای مدیری می‌شناسند اما من خودم را مستقل کردم.»
دهقان ادامه داد: «در همه جای دنیا این اتفاق پیش می‌آید که از یک جایی به بعد برخی تیم‌ها از هم جدا شوند و این جدایی برادران قاسم‌خانی از مهران مدیری خیلی اتفاق عجیبی نبود.»
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات لطیفی درباره برنامه‌های استخدامی دولت در سال جاری

آفتاب‌‌نیوز :

«میثم لطیفی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر ممنوعیت دریافت هدیه توسط کارکنان دولت به خبرنگاران گفت: بخشنامه‌ای از طرف دفتر سلامت اداری و فرهنگی سازمان اداری و استخدامی به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده که بر اساس آن دریافت هرگونه هدیه توسط کارکنان دولت ممنوع است. امیدواریم با این کار سلامت اداری افزایش و فساد کاهش پیدا کند.

وی افزود: ۱۴ اردیبهشت آزمون استخدامی کیفیت بخشی به آموزش و پرورش برگزار می‌شود، در این آزمون بعد از ۱۰ سال ۱۹۱۱۲ نفر در رشته مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان ـ امور تربیتی و سبک زندگی، مربیان سلامت و مربیان تربیت بدنی ـ جذب خواهیم داشت. ۱۰ سال بود این مجوز داده نشده بود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان این‌که حدود ۴۰۰ هزار نفر در این آزمون شرکت کردند و جهاد دانشگاهی آزمون را برگزار می‌کند، ابراز امیدواری کرد: تا نیمه خرداد نتایج آن اعلام و اول مهر این افراد در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار شوند.

لطیفی تأکید کرد: این کار تدبیر و دستور مقام معظم رهبری بود که برای کیفیت بخشی، مربیان پرورشی را در آموزش و پروش جذب کنیم.

وی در مورد استخدام سرایدارارن یا نیرو‌های خدماتی در مدارس تحت عنوان بابای مدرسه اظهار کرد: در این زمینه قرار بود تأمین اعتبار توسط سازمان برنامه مشخص شود، ما در سقف تأمین اعتبار کمک می‌کنیم و مدارسی که جمعیت بیشتری دارند و در مناطق محروم هستند در اولویت هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کل‌کل دیدنی نیما شعبان‌نژاد و نعیمه نظام‌دوست؛ بشین خانم محترم! (فیلم)
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت + جزئیات
  • مهران مدیری هنوز برای تولید سریالش مجوز نگرفته است
  • عکس | چهره متفاوت بهنوش بختیاری و امین حیایی در اتاق گریم
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت!
  • مهران مدیری مجوز «پدر قهوه» را گرفت؟
  • توضیحات لطیفی درباره برنامه‌های استخدامی دولت در سال جاری
  • خاطرات خنده دار بهرام افشاری در برنامه مهران مدیری (فیلم)
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)