Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:55:26 GMT

مردم عظمت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می کشند

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۲۱۵۸۰

مردم عظمت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می کشند

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی با دعوت از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن سی و نهمین فجر گفت: مردم با حضور گسترده خود در این راهپیمایی، عظمت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می کشند.

به گزارش ایرنا، در پیام اقبال عباسی که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است:مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن 1396 بار دیگر در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخش بعدی این پیام می افزاید:اکنون که دشمنان ایران اسلامی به دنبال ایجاد دلسردی بین مردم کشور و ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند، شرکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر پاسخی کوبنده به ایادی استکبار جهانی است.
در بخش دیگری از پیانم عباسی آمده است:حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دشمنان ایران را در طراحی و پیاده سازی توطئه های شوم شان با شکست رو به رو می کند.
بخش پایانی این پیام می افزاید:با بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ملت استوار، آگاه و انقلابی چهارمحال و بختیاری و از تمامی اقشار، تشکل ها و احزاب، گروه ها و جریان های سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره)، دانشگاهیان، طلاب و روحانیون، بسیجیان و رزمندگان، کارمندان و کارگران، بازاریان، کسبه و اصناف، عشایر، روستائیان، کشاورزان و سایر قشرهای انقلابی این استان دعوت می شود تا در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کنند.
راهپیمایی 22 بهمن امسال همزمان با سراسر کشور روز یکشنبه این هفته در 142 منطقه مختلف شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری به صورت متمرکز برگزار می شود.
این راهپیمایی در مرکز چهارمحال و بختیاری از میدان 12 محرم (فلکه آبی) به سمت چهارراه بازار تا میدان امامزادگان حلیمه خاتون و حکیمه خاتون (س) با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.
دریافت کننده:وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده:محمود رئیسی
7362/2097

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری

حمید شجاعی اظهار داشت: واردات بسیاری از ورق‌های گالوانیزه خودرویی به واسطه تامین این نیاز از سوی شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری، قطع شده است.

وی افزود: به واسطه توانمندی شرکت ورق خودرو محصولات تولیدی به کشور‌های دنیا صادر می‌شود.

شجاعی اضافه کرد: خودروسازان خارجی تمایل خود را برای استفاده از محصولات ورق خودرو اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

آغاز عملیات احداث خط تولید ورق گالوانیزه خودرو در چهارمحال و بختیاری

وی ادامه داد: حضور در بازار‌های کیفی دنیا و صادرات ۲۰ هزارتنی در سال ۱۴۰۳ از مهمترین برنامه‌های پیش روی این واحد صنعتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری
  • قطع واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو به کشور
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • نصب حدود ۴ هزار علمک جدید گاز در چهارمحال و بختیاری
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد