Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، کارگاه آموزشی نقاشی بر روی سفال در آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، کارگاه آموزشی نقاشی بر روی سفال در آران و بیدگل برگزار شد.

این کارگاه به همت آموزشگاه آزاد هنری نقاشخانه باران و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور بیش از ۵۰ هنرآموز این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترغیب علاقمندان به هنر نقاشی روی سفال، بسترسازی برای رشد و بروز خلاقیت و نوآوری ذهنی و کسب مهارت‌های تخصصی هنری از جمله اهداف برگزاری این کارگاه عنوان شده است.

رشته هنری نقاشی روی سفال، شاخه‌ای در صنعت سفالگری سنتی ایرانی و از زمره هنرهایی است که با تلاش هنرمندان چیره دست در اعصار گذشته و دست‌اندرکاران این رشته از انقراض کامل نجات یافته و به چرخه تولید محدود بازگردانده شده است.

پایان پیام/513

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام داروخانه‌های کاشان و آران و بیدگل در تعطیلات نوروز باز است؟ + جزئیات

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان از فعالیت ۱۲ داروخانه شبانه‌روزی و ۳۶ باب داروخانه روزانه در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ در کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

محمدرضا رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح بازرسی مستمر از کارخانجات فعال تولید کننده غذایی و نظارت بر عملکرد داروخانه‌های منتخب فعال و شبانه‌روزی در ایام نوروز و ارائه مشاوره دارویی و مسمومیت‌ها از طریق انتقال تماس‌های تلفنی به مرکز پاسخگویی داروها و سموم از طریق سامانه کشوری ۱۹۰ اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تأمین نیازهای دارویی در طول ایام عید نوروز افزود: آزمایشگاه مرجع غذا و دارو به منظور انجام تست‌های کنترل کیفی نمونه‌های اورژانسی در ایام نوروز فعال است و ۳۶ باب داروخانه روزانه به جز داروخانه‌های شبانه روزی به‌صورت کشیک به خصوص در مسیرهای پرتردد و توریستی فعالیت خواهند داشت.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: ۱۲ داروخانه مرجان، قانون، امام رضا (ع)، دکتر اربابی، دکتر معمار کرمانی، دانش، بیمارستان نقوی و مهر در کاشان، دکتر نجفی زاده در راوند و داروخانه‌های شکاری و اخباری در آران و بیدگل و خادمی در منطقه ابوزیدآباد به‌عنوان داروخانه‌های شبانه‌روزی فعال در نظر گرفته شده است و داروهای خاص نیز طی ایام نوروز در سه باب داروخانه دانش، بیمارستان نقوی، شکاری در شهرستان تأمین می‌شود.

رشیدی ادامه داد: شهروندان جهت سهولت و دسترسی آسان می‌توانند برای تهیه داروهایی کمیاب خود در ایام نوروز با شماره ۰۳۱۵۵۴۷۳۰۲۵ داخلی ۱۳۳ تماس بگیرند یا تصویر واضح نسخه یا کد ملی بیمار را از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۹۲۳۲۳۸۶۷۷ ارسال کنند. تا در اسرع وقت توسط کارشناسان این معاونت پاسخ داده شود.

کد خبر 737400

دیگر خبرها

  • تجربه آرامشی وصف‌نشدنی با سفر به آران و بیدگل
  • کدام داروخانه‌های کاشان و آران و بیدگل در تعطیلات نوروز باز است؟ + جزئیات
  • خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه بازیگران دارد
  • گازگرفتگی ۱۰ نفر توسط شغال مشکوک به هاری در نوش‌آباد + جزئیات
  • حمله شغال به ۱۰ شهروند نوش‌آبادی
  • برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان ارگونومی در محیط کار در مهریز
  • ۷۵ کارگاه آموزشی پیش از ازدواج در استان مرکزی تشکیل شد
  • آموزش احیای محیط زیست به شهروندان آران و بیدگلی
  • آران و بیدگل آماده استقبال از مسافران نوروزی
  • پهن شدن سفره افطاری در دبستان امام خمینی (ره) آران و بیدگل + فیلم