Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل صبح امروز در دیدار با جانباز 70 درصد استان سیدمهدی حسینی در اردبیل اظهار داشت: ایثار و فداکاری این جانباز 70 درصد در دوران دفاع مقدس بسیار قابل تحسین بوده که باید سعی کنیم تا این فداکاری‌ها در جامعه اطلاع‌رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.

بابازاده با  بیان اینکه دشمن سرمایه‌گذاری بسیاری زیادی برای گرفتن روحیه ایثار و شهادت از جوانان کشور انجام داده است، افزود: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است چر که امنیت امروز جامعه مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا است.

مسئول ستاد مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان اردبیل نیز با تاکید بر اینکه جانبازان در هر پیشرفت و اتفاق خوبی که در کشور رخ می دهد، نقش و سهم بسیار برجسته ای دارند، تصریح کرد: تشکیل ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت از سال 94 کلید خورده است که افراد بسیاری به ویژه جانبازان سرافراز، خانواده‌های معظم شعداء ،مادحین هیئت‌های مذهبی علما و هیئت امنای مساجد و نیز دیگر فعالان در این عرصه است سبب معرفی این مجموعه و شناساندن حقانیت جبهه مقاومت شدند.

سید شفیع حسینی گفت: نخستین کمک‌های مردمی جبهه مقاومت از استان اردبیل بوده که یک کاری شایسته و بی نظیر در سطح ملی است  و تمام مردم ولایتمدار استان اردبیل در این امر مهم سنگ تمام گذاشتند.

مسئول ستاد مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان اردبیل با قدردانی از کمک‌های مردم ولایتمدار، همیشه در صحنه و انقلابی استان اردبیل همچون سال‌های گذشته اظهار کرد: از مردم شریف و دوستداران اهل بیت  درخواست می‌کنیم کمک‌های خود را برای ارسال به مصرف رزمندگان همیشه پیروز جبهه حق تحویل مساجد محلات و روستاها دهند.

انتهای پیام/ع

ضرورت نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: اخلاق جزئی از دین است و جامعه هم باید به سمت جامعه برادرانه پیش برود، البته برخورد جدی با فساد اجتماعی هم لازم است و نباید از آن بترسیم.

کد خبر 849462 برچسب‌ها خبر مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اخلاق

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود