Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نهمین مرحله تمرینات آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا روز گذشته (جمعه) به پایان رسید.

دهمین مرحله اردوی آماده سازی این تیم از روز سه شنبه 24 بهمن ماه شروع می شود و به مدت 10 روز در کمپ تیم های ملی بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان دختر 20 بازیکن را برای حضور در این اردو دعوت کرده است که ملی پوشان دعوتی باید روز دوشنبه بیست و سوم بهمن ماه خود را به الهام یافتیان سرپرست این تیم معرفی کنند.

رقیه جهانی، فاطمه عنایت، زهرا زهدی، زهرا صالحی، فریماه عرب چوبدار، آیتک سلامت، فاطمه صبوری، مونا آشفته، الهه حلاج، اسما سعیدی، زهرا کریمی، هانیه مهدیزاده، زهرا خان محمدی، غزل دزفولی، مهرنوش سالاری، بهاره بهرامی نیا، عسل رضایی، هانیه حسینی، مریم حبیبی و الهه سادات موسوی بازیکنان دعوت شده به این مرحله از تمرینات هستند.

دهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر زیر نظر الهام یافتیان به عنوان سرپرست، اعظم عیدی (سرمربی)، ابراهیم وادی (مشاور فنی)، عباس علی‌اصغرپور (تمرین دهنده) و سرگل علیزاده به عنوان مربی برگزار می شود.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا از 20 تا 27 خردادماه سال 97 به مدت هشت روز در هانوی پایتخت ویتنام برگزار می‌شود.

601

تیم ملی کادر فنی رقیه جهانی سرپرست والیبال قهرمانی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا

نفرات اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضای کمیته فنی فدراسیون، ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.

سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته

 

سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ایران در این مسابقات را تشکیل خواهند داد.

همچنین زهرا نبی‌زاده و ایمان روغنی بعنوان مربی و قاسمعلی فیروزی بعنوان سرپرست، اعضای کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای 5 الی 8 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر دبی در کشور امارات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • ترکیب تیم ملی بانوان کوراش جمهوری اسلامی ایران مشخص شد
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب