Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی هاکی برای دومین باردر جمع ۴ تیم برتر دنیا صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی هاکی ایران موفق شد برای دومین بار جزو 4 تیم مرحله نهایی مسابقات جام جهانی هاکی شود.

ایران پس از تساوی 3 بر 3 در مقابل اتریش تیم دوم جهان که باعث شگفتی همه کارشناسان مسابقات شد و بعلت تفاضل گل در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب دیگر هم امتیاز بودن دو تیم ایران و اتریش در این گروه است که برای تکمیل شگفتی هاکی بازان ایران می توان به بدون باخت بودن این تیم اشاره کرد.

 

تیم کشورمان در مرحله بعد به مصاف تیم سخت کوش چک رفت و موفق شد در ضربات پنالتی از سد این تیم بگذرد. این اتفاق در حالی افتاد که دو تیم چک و روسیه که از ایران شکست خوردند در رنکینگ هاکی جهان بالاتر از ایران قرار دارند.

 

امروز و از ساعت 19 تیم ملی هاکی ایران به مصاف آلمان میزبان می رود و در صورت برد راهی فینال این مسابقات می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی در دیدار اول با نتیجه 3 بر یک مقابل افغانستان به پیروزی دست پیدا کردند و در بازی دوم موفق شدند بحرین را با شکست 5 بر 3 بدرقه کنند. 

این دو پیروزی اما در شرایطی به دست آمد که انتقادهایی نسبت به عمکلرد تیم ملی در فاز دفاعی وجود داشت، اما در سومین بازی شاگردان شمسایی هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی بی نقص کار کردند و با 4 گل کویت که برای صعود می‌جنگید را در هم کوبیدند.

این پیروزی در شرایطی که ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در کسب قهرمانی از دور مسابقات کنار رفته، نشان از قدرت تیم شمسایی دارد که حالا گام در مرحله حذفی گذاشته و روز چهارشنبه باید به مصاف قرقیزستان برود.

دیگر خبرها

  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • تیم هاکی روی یخ پسران ایران راهی ازبکستان شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱ اردیبهشت