Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: نیروی انتظامی و دادگستری استان برای برخورد با قاچاقچیان کالا و موادمخدر نظارت‌ها و بازرسی‌ها را تشدید می‌کنند. ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده ظهر امروز در جلسه تعامل مسئولان فرماندهی انتظامی و قضات دادگستری استان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: برنامه ریزی جامع، منسجم و هماهنگ نیروی انتظامی و دستگاه قضایی نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش جرائم در سطح جامعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جایگاه ویژه پلیس و دستگاه قضایی در ارتباط مستقیم با مردم افزود: این ویژگی مشترک می‌تواند تعامل بین این دو مجموعه را برای ارائه خدمات مطلوب و کسب رضایت مندی شهروندان را به طور روز افزونی گسترش دهد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری یکی از شاخص‌های مهم در کسب اعتماد مردم را رعایت حقوق شهروندی برشمرد و بیان کرد: اکنون خط مشی و برنامه‌ریزی‌های ناجا به نحوی تنظیم و اجرایی شده که که رعایت حقوق شهروندی یکی از شاخص‌های مهم در ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی پلیس به حساب می‌آید.

غلامزاده خاطرنشان کرد: رابطه ضابطیت بین پلیس و مقامات قضایی از دیگر مولفه‌های مهم برای تبادل مستمر اطلاعات بین این دو مجموعه و برگزاری کلاس‌های آموزشی مفید برای افزایش دانش ضابطان قضایی برای تسهیل در انجام خواسته‌های مقامات قضایی و از سوی دیگر صیانت از کارکنان نیروی انتظامی و پیشگیری از بروز تخلفات می‌باشد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: حرکت بر مدار قانون و استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی میزان موفقیت در امور را به نحو چشم گیری افزایش می‌دهد و نیروی انتظامی این عوامل را زیربنای برنامه‌های خود قرار داده و تحقق آن را با جدیت دنبال می‌کند.

وی با تاکید بر عزم راسخ پلیس ودادگستری استان برای تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا ومواد مخدر ادامه داد: یکی از نتایج رضایت بخش این همکاری افزایش چشم گیر کشفیات در حوزه قاچاق کالا است به نحوی که عرصه بر فعالیت قاچاقچیان وافراد سودجو تنگ شده و این امر می‌تواند زمینه رونق تولید و فعالیت‌های اقتصادی در سطح کشور را مهیا کند.

 غلامزاده با تقدیر از زحمات و همکاری صمیمانه کارکنان و قضات سخت کوش دادگستری با فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی به عنوان دو مجموعه مهم و تاثیر‌گذار باید در اجرای منویات مقام معظم رهبری خدمت خالصانه به مردم و تلاش برای ایجاد بسترهای مناسب و امنیت پایدار برای فعالیت‌های اقتصادی مردم در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/م

R41350/P1486/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی