Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:37:32 GMT

انفجار مواد محترقه منجر به مصدومیت 3 نفر در تهران شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۲۲۶۰۵

انفجار مواد محترقه منجر به مصدومیت 3 نفر در تهران شد

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه انفجار مواد محترقه و آتش سوزی در یک منزل مسکونی قدیمی در محله دولت آباد خبر داد و گفت: در این حادثه یک خانم 60 ساله به همراه 2 نوجوان دختر و پسر دچار مصدومیت شدند.

سید جلال ملکی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 12 و 41 دقیقه امروز وقوع این حادثه به سامانه 125 اعلام و ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی شهر تهران به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در یک منزل مسکونی قدیمی به وسعت 100 متر مقدار زیادی مواد اولیه ساخت ترقه و فشفشه و همچنین مواد محترقه بصورت بسته بندی شده در حجم زیاد در اتاق های این منزل مسکونی وجود داشت که پس از انفجار این مواد محترقه این منزل مسکونی دچار آتش سوزی شد.
ملکی ادامه داد: در این حادثه یک خانم 60 ساله به همراه یک نوجوان پسر 15 ساله دچار سوختگی شده بودند و همچنین یک دختر 13 ساله نیز دچار دود گرفتگی شده بود که هر 3 مصدوم تحویل عوامل اورژانس شدند.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰ خاور زباله از منزل مسکونی در بجنورد!

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی شهرداری بجنورد، حسین یعقوبی روز دوشنبه در این خصوص اظهار کرد: روزهای گذشته خبری مبنی بر جمع آوری زباله در یک منزل مسکونی و بوی بد از منزلی واقع در کوچه اوقاف بجنورد اعلام شد که با پیگیری های مستمر معاونت خدمات شهری و دستور دادستان، محل مورد نظر پاکسازی شد.

وی افزود: پس از ساعت ها تلاش در نهایت ۸۰ خودرو خاور زباله از محل به ایستگاه میانی زباله بجنورد منتقل شد.

به گزارش ایرنا، پس از بروز مشکلات اجتماعی برای فعالیت کارخانه کمپوست بجنورد و تعطیلی آن واحد تولیدی، مشکل زباله ها دوباره گریبانگیر بجنورد شد که این مساله ارتفاعات باباموسی در شمال شرق مرکز استان خراسان شمالی را به دفنگاه زباله ها تبدیل کرده است.

شهر بجنورد ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و روزانه ۱۳۷ تن زباله در این شهر جمع‌آوری می شود.

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • کشف ۸۰ خاور زباله از منزل مسکونی در بجنورد!
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • دستگیری یکی از اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران
  • آتش سوزی منزل مسکونی در سبزوار منجر به مصدومیت ۲ نفر شد
  • اطفای یک حریق پس از ۲ ساعت