Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده کارگران استان کردستان گفت: دستمزد کارگران بسیار پایین‌تر از خط فقر است و نتوانسته‌ایم طعم شیرین زندگی را حس کنیم. ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سیدشاکر ابراهیمی پیش‌از ظهر امروز در جشن بزرگ کارگری و کارفرمایی استان کردستان که در سالمندان سنندج برگزارشد، اظهار داشت: نقش جامعه کارگری و کارفرمایی در پیروز شدن انقلاب اسلامی بی‌شک نقشی فراموش‌نشدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش کارگران و کارفرمایان در جنگ تحمیلی، گفت: کارگران با اعتصابات خود رژیم طاغوتی را به زانو درآوردند و پس از آن نیز در هشت سال دفاع مقدس، شهدا و جانبازان بسیاری را تقدیم نظام کرد.

نماینده کارگران استان کردستان با بیان اینکه کارگران در سازندگی بعد از جنگ نقش عمده در کار و تولید و سازندگی داشته‌اند، تصریح کرد: کارگران به‌دلیل عدم امنیت شغلی و سرمایه‌گذاری همواره در معرض خطر هستند و نتوانسته‌ایم طعم شیرین زندگی را حس کنیم.

وی بیان کرد: دستمزد کارگران بسیار پایین‌تر از خط فقر است و ورود اجناس چینی و خارجی چرخه تولید و اقتصاد را نابود کرده است.

ابراهیمی افزود: سرمایه‌گذاران به‌دلیل این اجناس چینی و نامناسب رغبت نمی‌کنند که در استان کردستان سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام/ ت

R7848/P1336/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج

در این مراسم در پارک «روجیار» شهر سنندج، ورزشکاران و پیشکسوتان هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آیین بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • مسمومیت ۱۰ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی
  • بیش از ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی‌شود؟!