Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون دوره دکتری نیمه‌متمرکز در روز 3 اسفند خبر داد.

دکتر حسین توکلی به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: براساس برنامه زمانبندی تعیین شده آزمون دکتری نیمه‌متمرکز در صبح روز جمعه 4 اسفند در 55 شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: داوطلبان می‌تواننید از سه‌شنبه اول اسفند تا پنج‌شنبه 3 اسفند کارت ورود به جلسه خود را با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org دریافت کنند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: همراه داشتن کارت ورود به جلسه، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه برای ورود به جلسه آزمون الزامی است.

توکلی همچنین اعلام کرد: 234 هزار و 454 نفر در آزمون دوره دکتری ثبت‌نام کرده‌اند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد موسسات غیرانتفاعی خبر داد. داوطلبان تا ساعت 24 روز سه‌شنبه 24 بهمن فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام برای تکمیل ظرفیت این آزمون اقدام کنند.

وی ادامه داد: نظر به اینکه برخی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی تقاضای تکمیل ظرفیت از طریق دفتر گسترش آموزش عالی برای تعدادی از کدرشته‌ محل‌های موسسه آموزش عالی مربوطه را داشته‌اند، لذا داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۶ ثبت‌نام و در جلسه آزمون حاضر بوده‌اند، براساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه‌های راهنمای شماره ۱ و ۲ آزمون فوق و مفاد اطلاعیه‌ سازمان سنجش آموزش کشور درباره ظرفیت پذیرش رشته‌های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته ‌محل‌های دانشگاه‌ها و موسسات غیر انتفاعی در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از بعدازظهر روز یکشنبه ۱۵ بهمن بر روی سایت این سازمان قرار گرفته است.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: با توجه به مفاد اطلاعیه‌ مذکور، داوطلبان علاقه‌مند و واجد شرایط با رعایت کلیه ضوابط و مندرجات در اطلاعیه‌ روز گذشته و دفترچه‌های راهنمای ثبت نام، می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و با توجه به رشته‌ امتحانی فرد نسبت به انتخاب حداکثر ۲۰ کدرشته محل از میان کدرشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام و کدرشته‌ محل‌های انتخابی را در فرم انتخاب رشته ثبت کنند.

توکلی اعلام کرد: ظرفیت پذیرش 837 نفر است و تاکنون 286 نفر انتخاب رشته کرده‌اند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان بابیان اینکه جام باشگاه‌های کتابخوانی باهدف توسعه و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی برگزار می‌شود گفت: جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان از جمله اقدامات و برنامه‌هایی است که از سوی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در راستای گسترش و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی سراسر ایران طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

سید مهدی سیدین نیا افزود:  برقراری ارتباط بین نویسندگان و کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به کتابخوانی، کمک به ترویج، تبلیغ و معرفی کتاب‌های خوب و مفید، توانمندسازی مربیان باشگاه ها‌ی کتابخوانی با ارائه آموزش‌های استاندارد و مهارتی و به وجود آوردن فضای رقابتی سازنده و مؤثر وشویق کتابخوانان و باشگاه‌های برتر از مهم‌ترین اهداف تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی است.

او گفت:: در این طرح مربیان باشگاه‌های کتابخوانی با شرکت در کارگاه‌های آموزشی مجازی علاوه بر آشنایی با روش‌های استاندارد و نوین ترویج کتابخوانی با معیار‌های انتخاب کتاب مناسب برای کودکان و نوجوانان، شیوه‌های مختلف خواندن جمعی و گفتگو درباره کتاب و استفاده از شیوه کارگاهی، بر چگونگی راه‌اندازی و اداره باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان نیز مسلط می‌شوند.

 این دوره‌ها مطابقش شیوه‌نامه شبکه‌های اجتماعی و به صورت مجازی برگزار خواهد شد و شرکت در ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان طی چند مرحله و به صورت مجازی امکان‌پذیر است و در مرحله نخست مربیان متقاضی ثبت و راه‌اندازی باشگاه کتابخوانی باید با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی http://www.tarvijeketab.ir ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد