Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@04:31:53 GMT

مرگ خود خواسته مرد جوان پس از قتل همسرش

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۲۳۱۷۷

مرگ خود خواسته مرد جوان پس از قتل همسرش

مرد جوان پس از قتل همسر ۳۰ ساله اش در کارخانه متروکه منطقه حسن آباد دست به مرگ خود خواسته زد.

ایران آنلاین / ساعت ۲۲ شب گذشته مرد میانسالی با پلیس تماس و از جنایتی هولناک در یکی از کارخانه های متروکه منطقه حسن اباد خبر داد.

مأموران بلافاصله به همراه بازپرس کشیک قتل و کارآگاهان اداره تشخیص هویت، برای پیگیری موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران کلانتری 158 کیانشهر در بررسی های اولیه با جسد غرق خون یک زن و مرد جوان در اتاقک سرایداری روبرو شدند.

بررسی های اولیه ماموران نشان می داد زن جوان از ناحیه پشت سر هدف گلوله قرار گرفته و مرد جوان در حالی که اسلحه در دست راستش بود، از ناحیه گیجگاه سمت راست مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.مرد میانسال که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود در تحقیقات به ماموران گفت: من سرایدار این کارخانه متروکه هستم. هفته ای یک روز برای سرکشی به کارخانه می آیم و امروز با جسد زن و مرد جوان روبرو شدم.مرد سرایدار در مورد اینکه آیا زن و مرد جوان را می شناسد گفت: مرد ۳۵ ساله به نام رضا از دوستان من است و با هم در یک اژانس کار می کنیم. زن جوان هم همسر دوم رضا است.روز دوشنبه او به من مراجعه کرد و مدعی شد همسر اولش بعد از مدت ها قهر به خانه آمده است. او از من خواست کلید کارخانه را به او بدهم تا با همسر دومش به انجا بروند.من هم کلید را به آنها دادم. روز سه شنبه هم به دیدارشان امدم. صبح امروز هرچه با آنها تماس گرفتم رضا جوابگوی تلفنش نبود. نگران شده و شب به کارخانه آمدم و با جسد زن و مرد جوان روبرو شدم.براساس تحقیقات اولیه مرد جوان به نظر می رسد ابتدا همسرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده و سپس  دست به مرگ خود خواسته زده است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی هنیه با نخاله/تاکید بر عدم کوتاهی از خواسته‌های مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر، رهبران جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین در تماس تلفنی، بار دیگر بر شروط مقاومت فلسطین در مذاکرات آتش بس در نوار غزه تاکید کردند.

پایگاه خبری المیادین دو شنبه شب گزارش داد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و «زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی دوشنبه شب در تماس تلفنی درباره آخرین تحولات منطقه و آتش بس گفت‌وگو کردند.

در این تماس تلفنی، تصمیم مقاومت در خصوص موافقت با پیشنهاد توافق آتش بس و نیز جزئیات توافق پیشنهادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رهبران مقاومت فلسطینی در این تماس تلفنی، تدابیر لازم برای تضمین اجرای توافقنامه را بررسی کردند.

هنیه به النخاله خاطرنشان کرد که مقاومت هرگز از خواسته‌های عقب نشینی فراگیر دشمن، مبادله اسیران، بازسازی و پایان محاصره نوار غزه کوتاه نخواهد آمد.

رئیس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جهاد اسلامی از وحدت میدانی و سیاسی گروه‌های مقاومت که وارد نبرد تاریخی در طوفان الاقصی با دشمن شدند، تقدیر کردند.

کد خبر 6098854

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی هنیه با نخاله/تاکید بر عدم کوتاهی از خواسته‌های مقاومت
  • قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
  • قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
  • بیش از ۱۳۰ کارخانه مشغول خرید برگ سبز چای هستند
  • در این سیاره سرعت باد مثل سرعت «گلوله» است
  • وقوع سه همسرکُشی در مشهد
  • شب هولناک در مشهد / جزئیات ۳ همسرکُشی
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • حماس: از خواسته‌های سه گانه خود کوتاه نخواهیم آمد
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود