Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: ۲۲ بهمن نقطه عطف و روز تجدید میثاق با امام خمینی(ره)، ولایت فقیه، شهداء و آرمان های انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار مقصود داوری در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دهه فجر، طلیعه ی آزادی ملت، محو استبداد و بیرون کردن استعمار توسط ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امنیتی که در کشور داریم در سایه حضور ملت همیشه در صحنه و نیروهای مسلح است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: مردم هوشیار و همیشه در صحنه ما همچون گذشته با حضور پرشور و آگاهانه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه‌‌ها و برنامه‌های دشمنان اسلامی را خنثی می کنند.

 

به گفته وی وحدت بهترین پاسخ در برابر یاوه گویی دشمنان اسلام و انقلاب است.

 

داوری گفت: ۲۲ بهمن نقطه عطف و روز تجدید میثاق با امام خمینی(ره)، ولایت فقیه، شهداء و آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

وی اظهار کرد: با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به دشمنان اعلام می کنیم که در هر شرایطی پشتیبان ولایت فقیه هستیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز یکشنبه آغاز و راهپیمایی‌کنندگان حرکت خود را از مقابل مسجد جامع پلدشت آغاز و با طی مسیر خیابان‌های ساحلی، ولیعصر و پاسداران به میدان امام حسین (ع) رسیده و در میدان بیانیه خوانده می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت

دریافت 128 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) با حضور گسترده مردم متدین پلدشت در مسجد جامع و خیابان امام خمینی (ره) پلدشت برگزار شد.

کد خبر 6096474

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • آئین تجدید میثاق با شهید والامقام «مرتضی غلامی» درگناوه
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • برگزاری مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان