Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-بنا بر اعلام شبکه «المیادین»، پدافند هوایی سوریه بیش از 70 درصد از راکت‌هایی را که رژیم صهیونیستی به سمت این کشور شلیک کرده، ساقط کرده است.

شبکه «المیادین» اعلام کرد اسرائیل دهها راکت شلیک کرده و پدافند هوایی سوریه بیش از 70 درصد آنها را ساقط کرده است. 

پدافند هوایی سوریه امروز (شنبه) در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به مناطقی در این کشور، یک فروند جنگنده اف 16 این رژیم را ساقط کرد؛ گفته می‌شود ارتش سوریه از موشک‌های سام 5 برای سرنگون کردن جنگنده اف 16 ارتش رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از سقوط این جنگنده، رژیم صهیونیستی حملات خود به سوریه را از سر گرفت و به نقاطی در جنوب حمله کرد اما پدافند هوایی سوریه با این حملات نیز مقابله کرد

در پی این اتفاقات، رژیم صهیونیستی اعلام کرد که قصد ندارد وضعیت تشدید شود و خواستار ورود آمریکا و روسیه به موضوع برای مهار مسئله شد.

اتاق عملیات متحدان در سوریه هم بیانیه‌ای صادر  و اعلام کرد: پاسخ هر اقدام تروریستی که رژیم صهیونیستی از این پس مرتکب شود،سکوت نخواهد بود و هر تجاوز جدید رژیم صهیونیستی پاسخ دندان‌شکن و جدی دریافت خواهد کرد

فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلومبرگ: عربستان دیدگاه‌های ضد اسرائیلی را سرکوب می‌کند

به گزارش بلومبرگ، شهروندان عربستان سعودی در ماه‌های اخیر به دلیل اشتراک‌گذاری احساسات ضد رژیم صهیونیستی در شبکه‌های اجتماعی به طور فزاینده‌ای دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، طبق این گزارش، ریاض نگران است که جنگ رژیم صهیونیستی علیه حماس و ملت فلسطین و همچنین حملاتی که توسط دیگر نیروهای مقاومت انجام می‌شود، غرب آسیا را وارد یک جنگ همه‌جانبه کند.
شبکه خبری بلومبرگ به نقل از منابع مطلع که خواستند نامشان فاش نشود، گزارش می‌دهد که در میان بازداشت‌شدگان اخیر یکی از مدیران شرکتی بود که در طرح محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان برای تقویت اقتصاد نقش داشت. گزارش شده است که این مقام در مورد جنگ غزه اظهاراتی کرده بود که تنش‌زا تلقی می‌شد.
بنا به گزارش‌ها، یک زندانی دیگر از شهروندان سعودی خواسته بود تا برندهای آمریکایی فعال در عربستان سعودی را تحریم کنند.
یک منبع نزدیک به دولت عربستان سعودی در گفت‌وگو با بلومبرگ تاکید کرد که این بازداشت‌ها ناشی از این نگرانی است که تأثیرات افراد وابسته به امنیت این کشور آسیب می‌رساند. در این گزارش آمده است که آمار دقیقی از تعداد بازداشت‌های صورت گرفته از ۷ اکتبر وجود ندارد.
این سرکوب‌ در حالی صورت می‌گیرد که ایالات متحده به همکاری با ریاض برای یافتن راهی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد. در اوایل این هفته، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده در سفر ریاض گفت کار فشرده‌ای برای دستیابی به توافقی برای این منظور انجام شده و این توافق «به طور بالقوه به تکمیل شدن بسیار نزدیک است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • بلومبرگ: عربستان دیدگاه‌های ضد اسرائیلی را سرکوب می‌کند
  • ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه
  • نتانیاهو، پریشان‌تر از همیشه