Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-02@04:20:56 GMT

سلطانی فر: با بحران الگوسازی در ورزش مواجه هستیم

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۲۳۶۷۴

خرداد: وزیر ورزش و جوانان با تمجید از نامگذاری مجموعه جدید ورزش کشتی در پایتخت به نام "حمید سوریان"، گفت: در روزهایی که با بحران الگوسازی در ورزش مواجه هستیم باید جهان پهلوان تختی را تکثیر کنیم.
به‌ گزارش خرداد به نقل از ‌ایسنا، مسعود سلطانی فر، در مراسم بهره‌برداری از سالن کشتی‌ "حمید سوریان" با اشاره به افتخارات قهرمانان کشتی ایران در رویدادهای بین‌المللی، گفت‌: حمید سوریان به عنوان یک قهرمان و پهلوان افتخارات زیادی را برای کشور عزیزمان به دست آورده است و در روزهایی که با بحران الگوسازی در ورزش مواجه هستیم، می‌توانیم او را به عنوان یک الگو به جوانان معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم که باز هم بتوانیم از رشادت‌ها ، قهرمانی ها و تلاش های قهرمانان بزرگ این سرزمین مانند حمید سوریان استفاده کنیم و حمید سوریان‌ها دوباره در ورزش ایران متولد شوند. ما امروز با بحران الگوی سازی مواجه هستیم و باید جهان پهلوان تختی را تکثیر کنیم.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه‌ با اشاره به موفقیت‌های ورزش ایران در دوران انقلاب اسلامی، بیان‌ کرد: ما در ۳۹ سال گذشته حدود شش برابر نظام سابق در ورزش ساخت و ساز داشتیم و رویکرد سازندگی را خیلی خوب پیش بردیم تا جایی که امروزه در روستا نیز سالن‌های چند منظوره می سازیم. البته کار زیادی را پیش رو داریم و معتقدیم باید سالن های بیشتری را بسازیم، چرا که امروز سالم ترین و ارزان ترین راه برای پر کردن اوقات فراغت مردم و جوانان ورزش است.
وی همچنین با قدردانی از زحمات محمد بنا، سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی  که در این مراسم حضور داشت، گفت‌: بنا زحمات زیادی برای رشد کشتی فرنگی ایران کشیده است و آثار زحمات او را در سال‌های آینده خواهیم دید.
به‌ گزارش ‌ایسنا، وزیر ورزش و جوانان پس از پایان این مراسم در جمع خبرنگاران، با تمجید از نامگذاری سالن ورزش کشتی به نام حمید سوریان ، اظهار کرد: تلاش‌های زیادی صورت گرفت و دوستان پیگیری های زیادی داشتند تا این مجموعه کشتی احداث شود که فضای بسیار خوبی را برای ورزشکاران فراهم می‌کند. تمام سعی ما بر این است تا مجموعه های ورزشی را به نام ورزشکاران افتخار آفرین آن هم در زمان حیاتشان برگزار کنیم و بنا داریم این سنت حسنه را ادامه‌ دهیم. سوریان امروز پر افتخارترین ورزشکار ما از لحاظ مدال طلای جهان و  المپیک است و نامگذاری این مجموعه به نام او اقدام بسیار خوبی بود. کشتی ایران همواره در رویدادهای بین‌المللی افتخارآفرین بوده هر چند که گاهی اوقات افت و خیز داشته است، اما همواره جزو قدرت‌های جهانی بوده است. برچسب ها: وزیر ورزش و جوانان ، کشتی ، حمید سوریان

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست

به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، یکی از موضوعات مهمی که بحث آن بیش از قبل مطرح شده، بحث پرداخت حق پخش تلویزیونی توسط صدا و سیما است. موضوعی که امروز و در حاشیه در حاشیه جلسه هیأت دولت، از کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان نیز پرسیده شد.

وی در پاسخ به سؤالی در باره حق پخش مسابقات تیم‌های استقلال و پرسپولیس پاسخ داد: موضوع حق پخش فقط متعلق به این دو باشگاه نیست، حق پخش متعلق به ورزش کشور بوده و یکی از موضوعاتی است که گره کار ورزش کشور است و باید این گره باز شود.

هاشمی اضافه کرد: در لایحه برنامه هفتم توسعه، موضوع حق پخش برنامه های ورزشی دیده شده و به آیین نامه ای که با کمک وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما تنظیم می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد، موکول شده است.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: حق پخش، حق ورزش است و باید به ورزش داده شود. طبیعی است که اگر حق پخش پرداخت شود، می‌تواند به حل بسیاری از مشکلاتی که در مسیر ورود بخش خصوصی به ورزش وجود دارد، کمک کند. لذا این یک موضوع اساسی است و ان‌شاءالله این کار صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • بحران ادبیات داریم
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد