Web Analytics Made Easy - Statcounter

عالم اهل سنت هرمزگان گفت: مردم شیعه وسنی هرمزگان با حفظ وحدت در راهیپمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد تا برگی زرین دیگری به تاریخ کشور اضافه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ مسعود راهبر عالم اهل سنت هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار هرمزپرس، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب، دشمنان تلاش کردند تا با ایجاد مشکلات در جامعه انقلاب را ازبین ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالم اهل سنت تصریح کرد:  دشمنان باید بدانند حتی با وجود ایجاد تحریم های اقتصادی و  مشکلات در کشور نمی توانند خدشه ای به این انقلاب وارد کنند، زیرا مردم دوستدار انقلاب هستند.

راهبر با اشاره به اینکه اصول انقلاب پایدار خواهند ماند، گفت: اصولی که به واسطه امام راحل(ره) مطرح شده بود، باعث شده تا مردم با وجود گلایه مندی از مشکلات به نظام و انقلاب پایبند خواهند بود.

 وی بیان کرد: مردم ایران قطعا در راهپیمایی 22 بهمن با حضور گسترده خود به دشمنان ثابت خواهند کرد که هیچ چیزی نمی تواند پایه های انقلابی که کردم در سال 57 رقم زدند را سست کند.

عالم اهل سنت با بیان اینکه نظام انقلابی ایران بهترین نظام در جهان است، افزود: اصول ابلاغی به تمام دستگاه هایی که در کشور  هستند، بر پایه ی مبنی ارزشمند اسلام است.

راهبر گفت: حفظ استقلال و عزت مندی در واقع اولین دلیلی بود که مردم را برای بیرون کردن حکومت پهلوی مصمم کرد و باعث شد در میادین انقلاب حضور فعالانه داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر انقلاب صورت نمی گرفت اکنون مردم کشور عزت فعلی را نداشتند و برای انجام هرکاری باید از دشمنان اسلام و نظام اجازه می گرفتند.

عالم اهل سنت با اشاره به اینکه انقلاب دستاوردهای بسیاری داشته، افزود: در زمان پهلوی، تمام امکانات کشور توسط دشمنان به یغما برده شد و کشور از اقتدار کمی برخوردار بود.

راهبرادامه داد: امنیت به عنوان مهم ترین دستاورد انقلاب تلقی می شود به همین دلیل دشمنان پس از پیروزی انقلاب تلاش کردند با  شروع چنگ تحمیلی و نفوذ در کشور، امنیت را ازبین ببرند اما با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب، با وجود هجمه های زیاد نتوانستند امنیت کشور را ازبین ببرند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی، خاطرنشان کرد:  مردم شیعه وسنی هرمزگان از گذشته تا کنون با وحفظ وحدت برای استحکام بخشیدن به پایه های نظام تلاش کرده اند به همین دلیل قطعا در این راهپیمایی نیز حضور چشمگیری خواهند داشت.

 انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم

طالبان در بیانیه‌ای به مناسبت 8 ثور/اردیبهشت، سالروز پیروزی مجاهدین بر حکومت کمونیستی در افغانستان نوشت «سی و دومین سال پیش در چنین روزی، پس از 14 سال مبارزه پدیده شوم کمونیسم و در کنار آن شوروی در کشور ما شکست خورد و ملت مجاهد افغان توانست آخرین اداره کمونیستی را سرنگون و کشور را به گونه کامل آزاد سازد».

این بیانیه افزود: «هشتم ثور 1371 هـ ش روز کامیابی و آزادی مردم افغانستان است که قربانی‌های ملت مجاهد نتیجه داد و مردم و کشور ما از شر هیولای کمونیسم نجات یافتند». 

طالبان همچنین در این بیانیه کودتای کمونیستی 7 ثور در سال 1357 را نیز روز سیاه افغانستان نامید و تأکید کرد: «کشور ما پس از 20 سال جهاد از یک اشغال دیگر نیز آزاد شد و نظام اسلامی برقرار گردید، بنابراین طالبان با تمام توان تلاش می‌کند تا ثمره قربانی‌ها و مبارزات چندین ساله ملت ما یکبار دیگر ضایع نگردد و نظام اسلامی را که آرمان شهدا است، به گونه کامل نافذ می‌کند».

کودتای هفتم اردیبهشت توسط حزب دموکراتیک خلق افغانستان منجر به روی کار آمدن حکومت کمونیستی در این کشور شد. حکومت کمونیستی که برای تحمیل عقاید الحادی و مارکسیستی بر مردم افغانستان تلاش می‌کرد، اما با واکنش جدی مردم روبه‌رو شد و رفته‌رفته قیام‌های مردمی در این کشور شکل گرفت.

وقتی نظام «داوود خان» براثر کودتای کمونیستی سقوط کرد و چپی‌ها به قدرت رسیدند، با شکل‌گیری آهسته‌آهسته مقاومت در برابر آن‌ها، سربازان روس برای حمایت از نظام دست‌نشانده‌شان وارد افغانستان شدند.

در نهایت مردم متدین افغانستان پس از 14 سال جنگ و مقاومت، حکومت کمونیستی و ابرقدرت تا دندان مسلح را شکست دادند و هشتم ثور سال 1371 نیروهای مجاهدین آخرین سنگر حکومت کمونیستی در کابل را تصرف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • در کشورهای پیشرفته نخبه ترین افراد وارد رشته علوم انسانی می‌شوند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • عالم غرب مدرن وارد دوران بحران انحطاط خود شده است
  • زرشناس: عالم غرب مدرن وارد دوران بحران انحطاط خود شده است
  • دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند