Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@22:42:58 GMT

قاسمی: ادعای رژیم صهیونیستی مضحک است

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۲۳۸۸۵

قاسمی: ادعای رژیم صهیونیستی مضحک است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ادعای پرواز پهپاد ایرانی و نیز دخالت ایران در سرنگونی جنگنده متجاوز صهیونیستی مضحک‌تر از آن است که بدان پرداخته شود؛

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای پرواز پهپاد ایرانی و دخالت ایران در سرنگونی جنگنده متجاوز صهیونیستی را مضحک‌ خواند و حضور ایران در سوریه را مستشاری و به درخواست دولت مشروع و قانونی آن کشور عنوان کرد:

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعاها و سخن پراکنی‌های مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص تجاوز چندین باره جنگنده‌های آن رژیم به خاک سوریه و سرنگونی یک فروند از آنها توسط پدافند هوایی ارتش سوریه اظهار داشت: دولت و ارتش سوریه به عنوان یک کشور مستقل حق دفاع مشروع از تمامیت ارضی و مقابله با هر نوع تجاوز خارجی را داراست و رژیم صهیونیستی نمی‌تواند با فرافکنی و دروغ پردازی‌های همیشگی که همزاد این رژیم نامشروع است، بر تجاوزات و جنایات خود علیه ملت‌های مسلمان منطقه سرپوش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی تصریح کرد: ادعای پرواز پهپاد ایرانی و نیز دخالت ایران در سرنگونی جنگنده متجاوز صهیونیستی مضحک‌تر از آن است که بدان پرداخته شود؛ چرا که جمهوری اسلامی ایران اساسا حضوری مستشاری در سوریه آن هم به درخواست دولت مشروع و قانونی آن کشور دارد.

بیشتر بخوانید:

ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره حملات نظامی علیه سوریه

رژیم صهیونیستی صبح امروز (شنبه) مدعی ساقط کردن یک پهپاد ایرانی شد.

در همین زمینه آویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در توئیتر خود از مقابله با یک «پهپاد» که آن را ایرانی توصیف کرد، خبر داد و مدعی شد که پهپادی ایرانی وارد حریم فلسطین اشغالی شده و یک بالگرد با آن مقابله و آن را ساقط کرده است. 

ادرعی همچنین مدعی شد که «این حادثه حمله‌ای ایرانی به حریم اسرائیل قلمداد می‌شود و ایران منطقه را به سمت ماجراجویی سوق می‌دهد».

رسانه‌های اسرائیلی همچینین صبح امروز (شنبه) از سقوط یک جنگنده «اف.16» بر فراز منطقه «الجلیل» و یک بالگرد دیگر در نزدیکی جولان اشغالی خبر دادند و دقایقی بعد، سانا (خبرگزاری سوریه) به نقل از یک منبع نظامی ضمن تأیید خبر، اعلام کرد که «دشمن اسرائیلی بامداد امروز اقدام به تجاوز به یکی از مقرهای نظامی در منطقه میانی (کشور) کرد و پدافند هوایی سوریه با آن مقابله و بیش از یک پرنده را هدف قرار داده است».

ادعای این رژیم در حالی بیان شد که اتاق عملیات مشترک متحدان در واکنش به این ادعا اعلام کرد که «ادعاهای دشمن درباره اینکه پهپاد وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی شده کذب محض است».

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعات اخیر مناطقی را در شهر رفح بمباران کردند که بر اثر آن تا این لحظه ۲۶ فلسطینی به شهادت رسیده و شمار زیادی هم زخمی شدند.

تعدادی از شهدا زن و کودک هستند. بنابر اعلام منابع محلی، جنگنده‌های اسرائیلی ۱۱ خانه را در این دور از حملات خود در رفح، بمباران کرده اند.

این در حالی است که از صبح امروز اخباری در زمینه طرح رژیم صهیونیستی برای تخلیه شرق رفح نیز شنیده شده است.

براین اساس، ارتش رژیم صهیونیستی تخلیه مناطق شرقی شهر رفح در جنوب نوار غزه را آغاز کرده است. ارتش صهیونیستی اعلام کرده در این مرحله قصد جابجایی ۱۰۰ هزار نفر از افراد حاضر در این منطقه را دارد.

کد خبر 6098108 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران
  • جنگنده‌های صهیونیستی مناطق مسکونی غزه و رفح را زیر آتش گرفتند
  • ایران در این پایگاه مخفی برای حزب الله لبنان پهپاد می سازد؟ | جزئیات ادعای تلگراف
  • بمباران مسجدی در رفح هنگام نماز ظهر+فیلم
  • شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • فیلم| ادعای مضحک مجری BBC و واکنش مهمان برنامه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • ادعای مضحک مجری بی بی سی درباره تظاهرات دانشجویان آمریکایی در پخش زنده | واکنش کارشناس برنامه را ببینید | ویدئو
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه