Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و استاندار خراسان جنوبی طی پیام‌های جداگانه از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند. ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی طی پیامی اقشار مختلف مردم را برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن پیام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند آمده است.

ملت بزرگ ایران امروز در طلیعه چهلمین سال از حیات انقلاب اسلامی به برکت بصیرت دینی، ایمان و شجاعت و با تأسی به فرمایشات حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در مقابله با استکبار و احیای ارزش‌های اسلامی گام‌های محکم و استواری را برداشته است.

اینجانب با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، از همه آحاد مردم شریف و بزرگوار استان خراسان جنوبی دعوت می‌کنم با حضور پرشور، گسترده و بانشاط در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل(ره)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شهدای عزیز، دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرده و برگ زرین دیگری به تاریخ افتخارات و حماسه آفرینی‌های خود بیافزایند.

راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار، وحدت و همبستگی ملی است

استاندار خراسان جنوبی نیز در پیامی جداگانه مردم را برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

در پیام محمدمهدی مروج‌الشریعه آمده است: در 22 بهمن، سالروز ولادت آزادی و خودباوری ملت عزیز ایران اسلامی و یادآور  پیروزی شکوهمند انقلابی است که به خواست و اراده خداوند متعال، زعامت رهبری فرزانه و عارف، چون خمینی کبیر و همت و صلابت زنان و مردان غیور، مبارز و ظلم ستیز، با نثار خون شهیدان همیشه سرافراز تاریخ به بارنشست.

بدون تردید، امروز که نظام سلطه و استکبار برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی با یکدیگر هم پیمان شده‌اند، امت هوشیار و بیدار اسلامی نیک می‌دانند که رمز تداوم حرکت پیروزمندانه انقلاب اسلامی و راه عبور از مشکلات فراروی کشور نه در اعتماد به نظام فرسوده لیبرال دموکراسی غرب، و نه در تعامل با نظام استکباری؛ بلکه در تمسک و تبعیت از ولایت فقیه، حفظ وحدت ملی و حضور هوشمندانه در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب و بیش از پیش حفظ روحیه انقلابی و جهادی خواهد بود.

یوم الله 22 بهمن، فرصتی برای تجدید پیمان با آرمان‌های والای امام راحل عظیم الشأن و شهدای بزرگوار و بیعت دوباره با ولی امر مسلمین، امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) و نمایش اقتدار، وحدت و همبستگی ملی است و بی شک، مردم شهیدپرور و همیشه درصحنه خراسان جنوبی نیز همراه و همگام با دیگر هموطنان عزیز در سراسر ایران اسلامی، با حضور پرشور و شعور در راهپیمایی وحدت آفرین 22 بهمن، بار دیگر عزم و اراده خود برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف والای آن و نیز انزجار خود از استکبار و توطئه‌ها و نقشه‌های شوم شان را به رخ جهانیان خواهد کشید.

حضور حماسی و پرشور مردم خراسان جنوبی امسال پرشورتر از سالهای گذشته خواهد بود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان خراسان جنوبی نیز در بیانیه‌ای مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان را برای حضور منسجم و گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سراسر استان دعوت کرد. 

حجت الاسلام احمد ملایی با بیان اینکه سخنران محوری راهپیمایی 22 بهمن ماه در مرکز استان آیت ‌الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری خواهند بود اظهار داشت : در مسیر اعلام شده برای مرکز استان ضمن استقرار غرفه های فرهنگی مربوط به مساجد از سرودهای انقلابی به دعوت گروه احلی من العسل و خواننده انقلابی عبدالله مولوی استفاده خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی ادامه داد: حضور حماسی و پرشور مردم خراسان جنوبی امسال پرشورتر از سالهای گذشته خواهد بود و به فرمایش مقام معظم رهبری شاهد 22 بهمن تماشایی خواهیم بود.

وی افزود: مردم خود به وجود آورنده انقلاب بودند و هم اکنون هم به عنوان حافظان انقلاب از آن حراست خواهند کرد به ویژه زمانی که احساس کنند که دشمن در حال کمین گرفتن برای تهاجم و دشمنی است.

ملایی، تصریح کرد: مردم سراسر استان همگام با سراسر کشور با حضور پر شور خود دو پیام مهم را اعلام خواهند کرد که در پیام اول درس عبرتی به همه بدخواهان نظام می‌دهند و اعلام می‌کنند که این انقلاب بر پایه مردم بنا شده و دست هر معاندی را از دست‌اندازی به این نظام کوتاه خواهیم کرد و در پیام دوم به مسئولان نظام یادآوری خواهند کرد که این نظام بر پایه مردم سالاری دینی بنا شده و مسئولان باید قدردان و خدمتگزار مردم باشند.

رئیس ستاد دهه فجر استان گفت: ستاد دهه فجر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم، به منظور حضوری پرشور، گسترده و آگاهانه دعوت می‌کند تا با حضور باشکوه و وحدت‌بخش خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، برگ زرین دیگری بر صحیفه انقلاب اسلامی بیفزایند و پاسخ محکمی به یاوه گویان و مستکبران عالم و ایادی داخلی آنان بدهند.

حضور باصلابت مردم در روز 22 بهمن توطئه درهم تنیده تارعنکبوتی نظام استکبار را خنثی می‌کند

مجمع نمایندگان مردم شریف خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی نیز با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، از آحاد ملت شریف و  بزرگوار ایران اسلامی جهت شرکت باشکوه در راهپیمایی این روز عظیم، دعوت به عمل آورد.

در متن این بیانیه آمده است: ملت بزرگ ایران در طلیعه چهلمین سال از حیات انقلاب اسلامی با تاسی به فرمایشات حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) در مقابله با استکبار و احیای ارزش‌های اسلامی و دفاع از منافع ملی گام‌های محکم و استواری را برداشته است.

و علیرغم خواست قدرت‌های استعماری حرکت این انقلاب متوقف نشد و با وجود همه تحریم‌ها و توطئه‌های شیاطین و دشمنان همواره شاهد اقتدار و عظمت روز افزون ایران اسلامی هستیم.

بی‌تردید نظام جمهوری اسلامی ایران دستاورد خون هزاران شهید و صبر و پایداری اسطوره‌ای مردم رنج‌کشیده‌ای است که آرمان‌های بلند اندیشه‌ اسلام ناب محمدی (ص) را به حوائج پست مادی ترجیح دادند.

امروز با وجود خصومت‌ها و کینه‌ورزی‌های شیطان بزرگ و اذنابش، ملت رشید ایران، به برکت نظام جمهوری اسلامی و زعامت ولی فقیه از بلوغ سیاسی برخوردار شده است به نحوی که توطئه و مکر دشمنان را به خوبی تشخیص داده و با بصیرت خود اجازه تحقق خواست آنان در سرزمین اسلامی‌مان را نخواهند داد.  مردم ما بصیر و آگاه هستند و می‌دانند که این دستاوردها جز با حضور انان و پیروی از ولایت فقیه ممکن نبود.

مجمع نمایندگان ‌استان خراسان جنوبی بار دیگر بر حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرده و ضمن تجدید میثاق با امام خمینی(ره) و رهبری و ادای احترام به مقام شامخ شهداء، از همه ملت سرافراز ایران اسلامی جهت مشارکت پرشور و فعالانه در یوم الله 22 بهمن ماه دعوت می‌نماید و بدون شک این حضور با صلابت می‌تواند یکبار دیگر توطئه در هم تنیده تارعنکبوتی نظام استکبار را خنثی کند.

انتهای پیام/م

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 

ایسنا/خراسان جنوبی معاون مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته ۴۰۰ روستا درگیر سیل شدند و تمامی تیم‌های مدیریت بحران در آماده‌باش کامل هستند.

محمودرضا تیمورپور، در گفت‌وگو با ایسنا گفت:در اثر بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته حدود ۴۰۰ روستا در خراسان جنوبی درگیر سیل شدند.

وی بیان کرد: تیم‌های مدیریت بحران استان برای اعزام به مناطق سیل‌زده در آمادگی کامل هستند و در هر روستا و یا منطقه‌ای که مسیر دسترسی بازگشایی شود سریعا تیم‌های ارزیاب برای بررسی میزان خسارات و گزارش‌ها اعزام می‌شوند.

تیمورپور گفت: با توجه به بارندگی‌های شب و روز گذشته بیشترین بارندگی در روستای بیشه خوسف به میزان ۶۰ میلی‌متر بوده است.

معاون مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: بارندگی‌های گزارش شده امروز مربوط به محورهای بیرجند_ خوسف، بیرجند_قاین، بیرجند_سربیشه و سربیشه_درح و در سایر نقاط به صورت نقطه‌ایی ممکن است بارندگی باشد.

وی بیان کرد: محورهای شهداد به نهبندان نیز به دلیل عدم ایمنی مسدود بوده و محورهای طبس به خرو، بیرجند به شوشود، دهک به مختاران و کلیه راه‌های فرعی بخش سرداران خوسف به سرچاه عماری به دلیل طغیان رودخانه مسدود است.

تیمورپور با اشاره به اینکه بیشترین خسارات مربوط به شهرستان خوسف و نهبندان است، یاداور شد: به برخی از راه‌ها و ابنیه‌های روستایی، آبنماها، بخش کشاورزی، قنوات، اراضی زمین‌های کشاورزی نیز خسارت وارد شده است.

معاون مدیریت  بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: عملیات امدادرسانی به مناطق سیل‌زده با همکاری همه گروه‌های آغاز شده و از بخش خصوصی و معادن نیز برای استفاده از ماشین‌آلات سنگین کمک گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند