Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به اینکه به موفقیت بانوان گلستانی در مسابقات آسیایی جاکارتا امیدوارم، گفت: برای کسب سهمیه بیشتر بازی‌های آسیایی جاکارتا تلاش می‌کنیم. ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، الهه غیناقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای حمایت از ورزشکاران شانس کسب سهمیه بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: زمان زیادی تا آغاز بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا باقی نمانده و بانوان گلستانی نیز همانند مردان ورزشکار این استان سخت در تلاش هستند تا سهمیه حضور در این رقابت‌ها را برای استان خود کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با برگزاری جلسات تخصصی برای ملی‌پوشان بانوان قصد دارد تا هم از نظر روحی و هم از نظر آمادگی جسمانی نمایندگان خوبی استان در جاکارتا داشته باشد، افزود: شناسنامه ورزشی قهرمانان استان گلستان که از شانس بالایی برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 برخوردار هستند را آماده کردیم و قصد داریم تا زمان آغاز بازی‌ها جلسات تخصصی برای کمک به موفقیت این ورزشکاران داشته باشیم.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد: به دنبال حل کردن مشکلات ورزشکاران و مربیان گلستانی هستیم و آنها بدانند که با همه توان و قدرت و با قول‌هایی که از مدیر کل ورزش و جوانان استان گرفته‌ایم این امکان به وجود خواهد آمد تا بانوان بتوانند در ترکیب تیم‌های اعزامی به جاکارتا نه تنها حضور داشته باشند بلکه در این آوردگاه مهم قاره کهن خوش بدرخشند.

غیناقی با اشاره به فراهم بودن شرایط استان برای میزبانی از اردوی تیم‌های ملی، افزود: میزبانی از اردوی تیم‌های ملی اعزامی به جاکارتا و دیگر رقابت‌های بین المللی می‌تواند به ورزشکاران و مربیان ما کمک کند تا خود را برای حضور موفق در میادین پیش‌رو آماده کنند.

غیناقی افزود: در چند ماه اخیر در استان میزبان اردوی تیم ملی شطرنج و قایقرانی بودیم و امیدوارم در سال آینده هم میزبان تعداد بیشتری از رشته‌های ورزشی در قالب اردوهای آماده‌سازی در سطح ملی باشیم.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گلستان درباره شانس ورزشکاران و مربیان گلستانی برای حضور در جاکارتا گقت: در دوره گذشته بازی‌های آسیایی که در سال 2014 و کشور کره جنوبی برگزار شد 6 نفر از بانوان گلستانی در این رقابت‌ها حضور داشتند که توانستند به مدال و افتخاراتی هم دست پیدا کنند.

وی افزود: مریم صامت در رشته تنیس‌روی‌میز برای حضور در بازی آسیایی از شانس بالایی برخوردار است و این در حالی است که در رشته کبدی در حال حاضر 6 ورزشکار از گلستان در اردوی تیم ملی این رشته که در شهر مقدس مشهد در حال برگزاری است حضور دارند.

غیناقی اظهار کرد: در رشته‌های سپک تاکرا، دوومیدانی ،گلبال ، والیبال نشسته و حتی قایقرانی نیز تاکنون بانوان گلستانی عملکرد موفقی داشتند و این شانس را برای حضور آنها در کاروان جمهوری اسلامی ایران اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 بالا برده است.

انتهای پیام/ ت

R41471/P1336/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!

آفتاب‌‌نیوز :

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر ک هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، نساجی در ورزشگاه وطنی میزبان پرسپولیس است.

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)