Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار چایپاره گفت: در آینده‌ای نه چندان دور بزرگ‌ترین و مدرن‌ترینکارخانه فرش ماشینی کشور در شهرستان چایپاره افتتاح می‌شود. ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، مرتضی اصغری در ارتباط با پروژه‌های افتتاح و کلنگ زنی شده در شهرستان چایپاره اظهار داشت: افتتاح و کلنگ زنی طرح‌هایعمرانی با اعتباری بالغ بر 275 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر سال 96 در شهرستان چایپاره صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در 4 سال اخیر 15 اداره برای خدمت رسانی به مردم شهرستانچایپاره در این شهرستان ایجاد شده است و هدف ما ارائه بهترین خدمات و  امکانات به مردم است.

فرماندار چایپاره تصریح کرد: بزرگ‌ترین کارخانه سنگ بری شمال غرب کشور به طول 105 متر در دهه فجر افتتاح گردید و به زودی مدرن‌ترین کارخانه فرش  ماشینی کشور هم در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: با پیگیری‌های انجام گرفته روستای حاجیلار به شهر تبدیل گشته ودر چند روز آینده شهرداری این شهر افتتاح خواهد شد.

اصغری یادآور شد: پلیس راه شهرستان یکی از خواسته‌های مردم این شهرستان بود در شهرستان مستقر شده و هفته آینده با هماهنگی لازم افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: برای ارتقاء شاخص‌های شهرستان مبلغ 4 میلیارد تومان اختصاصداده شده که برای ایجاد شهرک صنعتی جدید و تکمیل بزرگ‌ترین مزرعه شیلات استان در نظر گرفته شده است.

فرماندار چایپاره با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن افزود: از مردم نجیب و شهید پرورشهرستان چایپاره دعوت می‌کنم که مثل سال‌های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند تا جواب دندان شکنی به دشمنان داده باشیم.

وی تصریح کرد: افتتاح دو مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه سلامت در شهر و روستا قره کندی و چندین طرح عمرانی و تولیدی دیگر از برنامه‌های ما تا پایان دهه  مبارک فجر است.

انتهای پیام/ ت

R41361/P1336/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت گفت: بر اساس مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان عملیات حفر چاه عمیق برای آبیاری زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت آغاز شد.    محمدزاده گفت: برای حفر این چاه عمیق ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که در مدت ۲۰ روز عملیات حفر این واه به پایان خواهد رسید.    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: بعد از اتمام عملیات حفر چاه. اداره کل ورزش و جوانان استان برای لوله کشی دور ورزشگاه انقلاب جهت آبیاری چمن ورزشی ۶۰۰ میلیون تومان دیگر هزینه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • قم قطب صنعت کفش ماشینی کشور