Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دو سارق جوان برای تامین هزینه های اعتیادشان در آبادان دست به سرقت گوشی موبایل زنان می زدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 20 شامگاه جمعه 20 بهمن ماه امسال ماموران کلانتر 13 قدس آبادان در حال گشت زنی در منطقه بهار آبادان بودند که با صحنه قاپیدن گوشی موبایل دختر جوان از سوی دو جوان موتور سوار روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند که در نخستین مرحله یکی از دزدان با پای پیاده تصمیم به فرار Escape می گیرد و زمانیکه در محاصره ماموران قرار گرفت سعی داشت با در دست گرفتن چاقو راهی برای فرار پیدا کند که مردم با حمله به متهم موفق به زمینگیر کردن وی شدند.

در ادامه ماموران به تعقیب جوان موتور سوار رفته که در این مرحله نیز سارق جوان وقتی خود را در محاصره ماموران دید دست به چاقو شد و برای باز کردن راه فرار به سمت پلیس Police حمله کرد که ماموران با شلیک چند تیرهوایی و استفاده از گاز اشک آور موفق به دستگیری این متهم شدند.

تیم پلیسی در بازجویی از متهمان پی بردند که آنها از دزدان سابقه دار هستند و برای تامین هزینه های اعتیادشان دست به سرقت Stealing می زنند.

بنا به این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس نامتعارف بازیگر زن مشهور در آغوش یک بازیگر مرد در پردیس ملت

تجاوز همزمان 2 مرد ایرانی به 8 دختر نوجوان در سوئد / بزرگترین پرونده شیطانی با 1700 فیلم سیاه + عکس

سعید امامی بعد از قتل‌های زنجیره‌ای چه شد !؟

قتل قهرمان کمربند طلایی مبارزه آزاد کشوری در رامسر / به خاطر یک دختر رخ داد + عکس

تجاوز به دخترخوانده 9 ساله + عکس ناپدری شیطان صفت

14 ساله بودم که از جمشید 70 ساله باردار شدم!

اقدام عجیب داماد با نوعروس جوان / کلیه این دختر بی نوا را دزدید!

پلمب خانه فساد / دستگیری 2 زن ماساژر در خانه شیطان +عکس

داماد 52 ساله، عروس پشیمان 23 ساله را به آتش کشید + عکس

مرگ عجیب غزاله ١٦ساله روی تخت بیمارستان +عکس و جزئیات

داماد لجباز شب عروسی همه چیز را به هم ریخت و ..!+عکس

ماجرای درگیری محافظان مجیدی با آرش خواننده معروف +عکس

قاتلی که 3 شب با جسد تکه تکه شده پدرش زندگی کرد / شامگاه پنجشنبه در پاسداران تهران لو رفت +عکس

نقشه ناکام دوزن برای ربودن برادر«محدثه» + فیلم و عکس

تله بزرگ برای محمد رضا که از دانشگاه تهران هدایت شد + فیلم

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق حرفه ای ۲۵ خودرو در غرب تهران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار که اقدام به ارتکاب ۲۵ فقره سرقت در محدوده شهرزیبا کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی قاسم‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات داخل خودرویشان در محدوده شهرزیبا، پیگیری و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار عوامل عملیات کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا قرار گرفت و آنان در جریان تحقیقات انجام شده متوجه شدند که تمامی سرقت‌ها از سوی یک نفر انجام شده است.  

وی اضافه کرد: همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم نسبت به شناسایی خودروهایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار است اقدام کرده و در فرصتی مناسب قفل صندوق عقب خودرو را تخریب و محتویات داخل صندوق از قبیل جک و ضبط و لاستیک زاپاس و ... را به سرقت برده است.  

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه گشت‌زنی ماموران در مناطق مستعد حضور متهم افزایش پیدا کرد، گفـت: سرانجام مأموران پلیس در جریان گشت‌زنی‌های خود، متهم را در حین سرقت مشاهده کرده و دستور ایست را صادر کردند، اما متهم بلافاصله سوار بر خودرو پراید شده و به سرعت از محل فرار کرد که در همین راستا عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و ماموران آغاز شد.

قاسم پور با بیان اینکه تعقیب و گریز میان پلیس و متهم دقایقی به طول انجامید، گفت: طرح مهار به اجرا درآمد و سرانجام تیم عملیاتی پلیس در یک عملیات تعقیب و گریز چند دقیقه‌ای موفق به متوقف کردن خودرو متهم و دستگیری وی شدند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: متهم که جزو سارقان سابقه‌دار بود، پس از انتقال به مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن به ۲۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو  اعتراف کرد. در ادامه نیز برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده و شناسایی مالباختگان نیز در دستورکار ماموران کلانتری شهرزیبا قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری حرفه‌ای‌ترین سارق خودروی کشور پلیس: وجود 200 هزار سارق حرفه ای در کشور

دیگر خبرها

  • سارق طلا فروشی تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری ۴ سارق داخل خودرو در یزد
  • بازداشت سارق حرفه ای ۲۵ خودرو در غرب تهران
  • دستگیری ۳ مالخر که موبایل‌های دزدی را صادر می‌کردند/ اعتراف به حداقل ۱۰۰ فقره مالخری
  • دستگیری سارق مسلح طلا و جواهرات در جیرفت
  • کشف قرص‌های غیرمجاز و دستگیری سارقان منزل در فارس
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در آذرشهر
  • دستگیری سارق احشام در بناب
  • دستگیری فعال غیرمجاز ارزی در تبریز
  • دستگیری این سارق با ۳۵ فقره سرقت