Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@13:59:48 GMT

۲۲ بهمن لیله‌القدر انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۲۴۸۷۹

۲۲ بهمن لیله‌القدر انقلاب اسلامی است

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ۲۲ بهمن را لیله‌القدر انقلاب اسلامی خواند و افزود: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن فرصت مغتنمی‌ است تا اقتدار بی‌مثال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منصۀ ظهور جهانیان برسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، حجت الاسلام مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز (۲۱ بهمن) در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شهر رشت، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تهنیت فرارسیدن یوم‌الله 22 بهمن، گفت: با برگزاری نشست‌های متعدد در ستاد استانی و شهرستانی دهه فجر انقلاب اسلامی، مقدمات برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در 58 نقطه استان گیلان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر لزوم زمینه‌سازی برای حضور پرشور عموم مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن سال‌جاری، تصریح کرد: حضور گستردۀ مردم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، موجب تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمنان قسم‌خورده ملت خواهد شد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان 22 بهمن را لیله‌القدر انقلاب اسلامی خواند و افزود: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن فرصت مغتنمی‌ است تا اقتدار بی‌مثال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منصۀ ظهور جهانیان برسد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دوربین‌های رسانه‌های غربی بر میزان حضور مردم در مراسم انقلاب اسلامی به‌ویژه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن متمرکز است، گفت: مردم همیشه در صحنۀ ایران در طول 39 سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی در همه مناسبت‌ها درخشیده‌اند.


اشجری، یوم‌الله 22 بهمن را عید بزرگ انقلاب اسلامی نامید و افزود: یوم‌الله 22 بهمن روز تجدید بیعت با آرمان والای امام خمینی(ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی است.


 وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن سیلی محکمی بر چهرۀ استکبار جهانی و دشمنان نظام خواهد بود، اظهار کرد: ملت مسلمان ایران با حضور گستردۀ خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن یک‌بار دیگر وفاداری و پایبندی به عهد خود را با امام امت و شهدا اعلام خواهند کرد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه حضور پررنگ مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، تداوم انقلاب اسلامی را تضمین خواهد کرد، افزود: هر ساله در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، اوج دلدادگی مردم به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به نمایش گذاشته می‌شود.


اشجری، گیلانیان غیور را مدافعان واقعی ولایت و حامیان ارزش‌های انقلاب اسلامی خواند و ادامه داد: به فضل الهی مردم همیشه در صحنۀ گیلان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن سال‌جاری حماسۀ جاودانۀ دیگری را رقم خواهند زد.


 وی با بیان اینکه هر زمان سخن از بصیرت و ولایت‌مداری باشد نام گیلان و گیلانی می‌درخشد، تصریح کرد: فرزندان دیارمیرزا با هوشیاری و بصیرت خود تا آخرین نفس پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در راه پاسداری از این یادگار مانای بنیانگذار جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند ورزید.


 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شهر رشت راس ساعت 9 صبح از مسیرهای پنچ‌گانۀ اعلام شده آغاز خواهد شد، گفت: سخنران این مراسم آیت‌الله حسینی بوشهری عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.


حجت الاسلام اشجری با اشاره به جاذبه‌های ویژه راهپیمایی یوم‌‌الله 22 بهمن شهر رشت، تصریح کرد: اجرای سرود توسط گروه 1357 نفره دانش‌آموزی، اجرای زنده موسیقی، پرواز بالگرد و پاراگلایدر، برپایی غرفه‌های متعدد فرهنگی، هنری، حضور زنان و مردان با لباس محلی و... از برنامه‌های این راهپیمایی است.


 وی از نورافشانی 19 نقطه استان در شب یوم‌الله 22 بهمن خبر داد و افزود: همزمان با نورافشانی اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، هنری و پخش گلبانگ «الله اکبر» از گلدسته‌ها و ماذنه‌های بقاع متبرکه و مساجد استان انجام خواهد شد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری  علم و فناوری آنا، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) با ۲۰۷ عنوان کتاب شامل ۴۰ عنوان کتاب جدید در سی‌و‌پنجمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت‌.

این ۴۰ عنوان کتاب جدید انتشارات انقلاب اسلامی شامل کتاب‌هایی است که از اردیبهشت ۱۴۰۲ به بعد چاپ شده‌اند و ۱۴ عنوان نیز برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

«حدیث زندگی» عنوان مجموعه‌ای ۶ جلدی از انتشارات انقلاب اسلامی است که ۳ جلد از آن در نمایشگاه کتاب امسال در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. این مجموعه شامل شرح احادیث حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای است که در ابتدای جلسات درس خارج فقه از سال ۶۹ تا ۹۵ مطرح گردیده و برای نخستین بار مجموعه این احادیث منتشر می‌شود.گزیده‌ی احادیث «مکارم‌الاخلاق»، «النوادر» و «امالی الصدوق» به انتخاب و شرح حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) عناوین کتاب‌هایی هستند که در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

کتاب «گنجینه‌ی بی‌پایان» مجلّد جدید مجموعه‌ی ۴ جلدی «شرح نهج‌البلاغه» است که دربرگیرنده‌ی شش گفتار از بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) می‌باشد که به مسئله‌ی شناخت و بررسی جایگاه، اهمّیّت و ویژگی‌های نهج‌البلاغه می‌پردازد. ۳ عنوان دیگر این مجموعه، «منشور حکومت علوی»، «راه روشن مدیران» و «نبوتها» را شامل می‌شود که پیش از این منتشر شده بودند و در حال حاضر، با ویرایش، صفحه‌آرایی و طرح‌ جلد جدید ارائه شده‌اند.

«مروری بر بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدّظلّه‌العالی درباره‌ی موسیقی» به قلم حجت‌الاسلام مهدی گرامی‌پور، «روایت تولید؛ سیره‌ی اقتصادی معصومین(ع) در اندیشه‌ی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای» نوشته‌ی حجت‌الاسلام حمید سبحانی‌صدر، «درآمدی بر نظریه‌ی تعلیم و تربیت در بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای» نوشته‌ی دکتر حسن‌ ملکی، «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه‌ی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای» نوشته‌ی حجت‌الاسلام سیّدمهدی موسوی و «بازسازی انقلابی در ساختار فرهنگی در اندیشه‌ی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای» نوشته‌ی مهدی جمشیدی، دیگر عناوین تازه‌ی انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران هستند.

«روایت اوّل‌شخص از شخصِ اوّل» نوشته‌ی مهدی قزلی است که شامل حاشیه‌نگاری‌های این نویسنده از دیدارها و برنامه‌های رهبر معظّم انقلاب طی سال‌های ۸۸ تا ۹۸ است که برخی از آنها در پایگاه KHAMENEİ.IR منتشر شده بود و سیزده روایت نیز برای نخستین بار در این کتاب منتشر شده است.

انتشارات انقلاب اسلامی امسال رمانی نیز برای گروه سنی نوجوان عرضه خواهد کرد. «خاکسپاری دوّم بانوی مرگ» عنوان رمانی است که به قلم نیما اکبرخانی در ۲۸۰ صفحه منتشر شده است.

انتشارات انقلاب اسلامی طبق روال سال گذشته برنامه ویژه‌ای به مناسبت میلاد حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و روز دختر پیش‌بینی کرده است.

توزیع محصولات و نمایش آثار متنوع با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی از منظر حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای نیز از دیگر برنامه‌های انتشارات انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • انتشارات انقلاب اسلامی با ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبرانقلاب در راه نمایشگاه کتاب
  • انتشارات انقلاب اسلامی با ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظّم انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)