Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@03:50:16 GMT

زمان آغاز فعالیت فروشگاه‌های بهاری اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۲۵۰۰۳

زمان آغاز فعالیت فروشگاه‌های بهاری اعلام شد

هر ساله برای جلوگیری از زیاده‌خواهی دلالان متولیان تنظیم بازار اقدام به عرضه کالاهای اساسی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نمایشگاه‌های بهاره می‌کنند تا بتوانند قیمت‌ها را در حد تعادلی نگه دارند.

خبرگزاری فارس: هر ساله برای جلوگیری از زیاده‌خواهی دلالان و واسطه‌ها متولیان تنظیم بازار اقدام به عرضه کالا‌های اساسی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نمایشگاه‌های بهاره می‌کنند تا بتوانند قیمت‌ها را در حد تعادلی نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریم ذوالفقاری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از آغاز توزیع کالا‌های اساسی در پایتخت خبر داد و گفت: این کالا‌ها شامل برنج، مرغ، گوشت قرمز و تخم‌مرغ است که در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای، غرفه‌های میادین میوه و تره‌بار، تعاونی مصرف کارکنان، بنک‌داری‌های سطح شهر تهران و تعاونی‌ها و فروشگاه‌های بهاره عرضه می‌شود.

وی در مورد قیمت این کالا‌ها هم گفت: برنج وارداتی بر اساس نوع و رقم آن با سه قیمت هر کیلوگرم ۵ هزار و ۶۰۰ تومان، ۳ هزار و ۹۰۰ تومان و ۲ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می‌شود. قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفندی گوشت قرمز بین ۳۱ هزار و ۵۰۰ تا ۳۳ هزار تومان خواهد بود و هر کیلوگرم مرغ نیز ۶ هزار و ۲۰۰ تومان و تخم‌مرغ شانه‌ای ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران همچنین از برپایی نمایشگاه بهاره در ۴ نقطه پایتخت که کالا‌های اساسی را عرضه می‌کند خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها از نهم اسفند به مدت ۱۰ روز برپا می‌شود که مکان‌های آن حکیمیه در شرق تهران، مصلا در مرکز تهران، بوستان ولایت در جنوب تهران و پارک ارم در غرب تهران مجوز دریافت کرده‌اند که البته ممکن است به ۵ نقطه افزایش یابد.

وی بر این نکته تأکید کرد که با توجه به اینکه مصرف خانوار در ماه پایان سال و برای شب عید ممکن است افزایش داشته باشد، قیمت‌ها توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده تأیید و نهایی شده است.

به گفته ذوالفقاری اقلام اساسی ازجمله گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج و تخم‌مرغ برای استان تهران به میزان کافی ذخیره شده و نگرانی بابت تأمین مایحتاج مردم وجود ندارد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003HSF

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه میزبان عرضه ۶۱۳ هزار و ۳۲۱ تن انواع کالا و محصول هستند. بیشترین عرضه امروز در تالار صنعتی و متعلق به فولادی هاست چراکه قرار است ۳۸۰ هزار تن مقاطع فولادی را روی تابلو ببرند. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J0A

دیگر خبرها

  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • لیست کالا‌های اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • تامین ارز برای واردات کالا‌های اساسی، صنایع و خدمات از ۴.۸ میلیارد دلار گذشت
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد