Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهندس داود رحیمی، ضمن دعوت از مردم خداجو و همیشه در صحنه ایران برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و جشن آغاز چهلمین بهار انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق همچون سال های گذشته حضوری پر رنگ در یوم الله 22 بهمن خواهد داشت و برای مخابره و انعکاس تصاویر این همایش بزرگ ملی، بالابرهای اداره برق در مناطق مختلف مسیر راهپیمایی شهرستان ری آماده ارائه خدمات به اصحاب رسانه برای رصد اخبار و تهیه تصاویر بهتر از عظمت حضور مردم انقلابی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح برنامه های سازمان بسیج شرکت توزیع برق استان تهران در دهه مبارک فجر، اظهار داشت: تجدید میثاق با بنیانگذار جمهوری اسلامی، تجدید بیعت با رهبری، برگزاری ایستگاه صلواتی در روز 15 بهمن، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای دفاع مقدس، شهدای گمنام، شهدای مدافع حرم و شهیدان دولت و دیدار با خانواده شهیدان شجاعی با حضور مهندس تیموری، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، از جمله برنامه های شرکت توزیع نیروی برق در ایام الله دهه مبارک فجر بوده است.   

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی  گفت: باوجود  رشد میزان مصرف مشترکین استان  در سال ۱۴۰۲ خوشبختانه با اجرای کامل برنامه‌های پیکسایی و همراهی و مشارکت مردم تابستان سال گذشته در استان    مشکلی از بابت تامین برق مشترکین ایجاد نشد.

کیامهر همچنین اعلام کرد:  برای تابستان امسال نیز شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی آمادگی کامل جهت اجرای برنامه‌های ابلاغی پیک بار تابستان از سوی توانیر را دارد.

 

دیگر خبرها

  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • تعمیر دو عدد شیر پروانه‌ای ٩٠٠ م. م توسط اکیپ‌های شبکه توزیع آبفا اهواز
  • اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی
  • آمادگی کامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۳