Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:18:45 GMT

پد بالگرد غرب استان گلستان در بندرگز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۲۵۵۱۸

پد بالگرد غرب استان گلستان در بندرگز افتتاح شد

بندرگز- پد بالگرد غرب استان گلستان با حضور رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پد بالگرد غرب استان گلستان در شهرستان بندرگز ظهرشنبه با حضور رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین احمدی، رئیس جمعیت هلال احمر گلستان در این مراسم اظهار کرد: یکی از بحث های مهم در امر امداد و نجات بحث امدادهای هوایی است و پدهای بالگرد جزو ضروریت های استان تلقی می شود.

وی افزود: در سال جاری سه پدبالگرد در محورهای مختلف استان یکی درورودی استان قسمت نوکنده، یکی در محور خوش ییلاق و دیگری در توسکستان راه اندازی شد.

احمدی اظهار کرد: برای ساخت این پدها مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبارساخت در نظر گرفته شده و امیدواریم در تمامی نقاط مورد نیاز استان این پدهای بالگرد ساخته شود.

وی ادامه داد: متراژ این پدها ۲۰ در ۲۰ یعنی ۴۰۰ مترمکعب بوده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز

جمعیت هلال احمر ایران با انتشار ویدیویی از ادامه عملیات جستجو برای یافتن یسنا، کودک ۴ ساله اهل کلاله خبر داد. بر اساس این ویدیو عملیات جستجو در پنجمین روز با کایت بر فراز یلی بدراق انجام گرفته است. هلال احمر گفته که ظرفیت‌های خود را افزایش داده و با جست‌وجوی زمینی و هوایی عملیات ادامه دارد، همچنین بالگرد هلال‌احمر و سگ‌های زنده یاب بکارگرفته شدند و ۸۷ نیروی عملیاتی در تلاشند. یسنا، از روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه در زمین‌های کشاورزی منطقه مفقود شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • طالبان خواستار افزایش کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت
  • اولین صحبت‌های کایت‌سواری که «یسنا» را زنده پیدا کرد + آخرین وضعیت سلامتی یسنا
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز
  • ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»