Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، راهپیمایی باشكوه 22 بهمن، فردا همزمان با سراسر كشور در شهر مقدس شیراز برگزار خواهد شد كه در این راستا پلیس راهور فارس، یكسری محدودیت‌های ترافیكی را اعلام كرده است.
این محدودیت‌ها به شرح زیر اعلام شده است:
مسیر اصلی راهپیمایی۲۲ بهمن از چهار راه‌های گمرک، خیرات، ذوالانوار و سینما سعدی به سمت چهار راه ۱۵ خرداد و از ۱۵ خرداد تا میدان آزادی همچنین از تقاطع پستچی و زند، تقاطع ملاصدرا و زند شرقی و غربی به سمت میدان امام حسین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میدان ارم، میدان جام جم، تقاطع چنچنه، چهار راه باغ تخت، خیابان‌های ابریشمی، مشکین فام و نشاط نیز شامل محدودیت‌های ترافیکی می‌شود.
از ساعت ۲۴ شنبه ۲۱ بهمن تا پایان مراسم هرگونه توقف در طول مسیر اصلی ممنوع است. در صورت توقف وسیله نقلیه، خودرو به پارکینگ انتقال داده می‌شود.
همچنین از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن از تردد وسایل نقلیه موتوری و غیر موتوری در طول مسیر جلوگیری و ممنوعیت ترافیکی اجرا می‌شود و در تمام خیابان‌های اصلی و فرعی منتهی به مسیراصلی راهپیمایی محدودیت و ممنوعیت تردد اجرا می‌شود.
به شهروندان توصیه می‌شود به علت کمبود فضای پارک وسیله نقلیه حتی‌الامکان از وسایل نقلیه عمومی برای شرکت در مراسم راهپیمایی استفاده کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • هراز یکطرفه شد
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • (ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد