Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-19@08:46:12 GMT

افتتاح دو باجه بانک ملی ایران در نوشهر

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۲۵۹۴۶

افتتاح دو باجه بانک ملی ایران در نوشهر

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ موسی اسلامیان رئیس اداره امور شعب استان مازندران بانک در مراسم افتتاح این باجه ها که با حضور احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، صفرنژاد فرماندار نوشهر، شهردار، بخشدار و جمعی از مردم محلی برگزار شد، ضمن اشاره به نقش آفرینی و رسالت بانک ملی ایران در ارائه خدمات نوین بانکی و مشارکت در توسعه پایدار اقتصادی، گفت: منطقه کجور و پول دارای پتانسیل فراوان گردشگری و استعداد کشاورزی است که امیدواریم افتتاح این واحدهای بانکی کمک موثری برای صاحبان کسب و کار و در عین حال مهاجر پذیری منطقه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در ادامه این مراسم احمدی لاشکی نیز ضمن تقدیر از تلاش و پیگیری مدیریت اداره امور شعب استان در کسب مجوزهای لازم برای افتتاح این دو باجه بانک ملی ایران عنوان کرد: نگاه ویژه مسئولان بانک ملی ایران به این منطقه مستعد قطعا می تواند موجب ایجاد فرصت های شغلی و دلگرمی مردم منطقه باشد.
 
لازم به ذکر است، شهرهای پول و کجور از توابع شهرستان نوشهر بوده و باجه های افتتاح شده زیر نظر شعبه نوشهر بانک ملی ایران آغاز به کار کردند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بهزاد عسکری بابیان اینکه سنت حسنه کمک به فقرا برگرفته از سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است گفت: برگزاری جشن‌های گلریزان برای حمایت از محرومین و نیازمندان و استفاده از ظرفیت مسئولان و نیکوکاران از مهمترین اقدامات کمیته امداد در راستای فقرزدایی است.

عسکری با اشاره به اینکه جشن گلریزان با هدف جمع آوری کمک به طرح قرض ماندگار، اکرام ایتام و محسنین، تأمین جهیزیه، درمان و... برگزار شد گفت: در این مراسم مبلغ ۷ میلیارد ریال توسط خیرین تعهد شد.

رئیس کمیته امداد نوشهر خاطر نشان کرد: در نوشهر۴۱۷۳ خانوار تحت حمایت هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

جشن گلریزان با عنوان دست‌های ماندگار با حضور مهدی قربانی قائم مقام، احمد سعادت مدیر امورشعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، حبیب الله قلی پور مدیر حراست کمیته امداد استان، دکتر رستم زرودی فرماندار شهرستان نوشهر، یزدان کرد بخشدار مرکزی، و جمعی از خیرین،  به میزبانی فرمانداری نوشهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • آیت‌الله اعرافی: بانکداری ایران باید پاکیزه شود
  • ۳۰ دانشگاه در فاز اول رویکرد خود را به حکمت بنیان تغییر می‌دهند
  • گره‌گشا نبودن وام مسکن برای خانه‌دارشدن مردم
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • هشدار رئیسی به صهیونیست‌ها در مراسم رژه روز ارتش
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد
  • باجه بانک شهر در “شمشک دربندسر” افتتاح شد