Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@06:13:37 GMT

قاچاقچیان سیگار و سیر دردام پلیس

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۲۶۶۴۴

قاچاقچیان سیگار و سیر دردام پلیس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،، سرهنگ محمد رضا پرواز گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی قصد دارند مقادیری اجناس قاچاق را به وسیله یک دستگاه اتوبوس از مسیر شهرستان ایرانشهر وارد استان کرمان نموده و بفروش برسانند در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خودروی مذکور بصورت نامحسوس تعقیب شد که پس از توقف در جاده ماهان خودرو محاصره و راننده خودرو با مشاهده مأموران عرصه را بر خود تنگ دیده و خودرو را متوقف نمود.

این مسئول انتظامی افزود: ماموران پس از بازدید از خودرو تعداد ۳۲ هزار و ۸۰۰ نخ نخ سیگارت و تعداد ۷ کارتن سیرپاکستانی قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای دراتوبوس جاسازی شده بودند کشف کردند.

سرهنگ پرواز گفت: در این رابطه سه متهم دستگیر و محموله کشف شده برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی منتقل شد.
انتهای پیام/ح

کشف  سیگارقاچاق توسط پلیس کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله کانتینری تخمه قاچاق در بندرعباس 

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس حین گشت زنی در محور روستایی پاتل به یکدستگاه کامیون تریلی کشنده مشکوک شده و جهت بررسی خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی دقیق از درون بار کامیون مقدار ۲۵ تن و ۸۴۰ کیلو تخمه قاچاق کشف و ضبط کردند.

این مسئول انتظامی استان ارزش مالی این محموله قاچاق کشف شده از این خودرو را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۶ میلیارد ریال عنوان کرده و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه قاچاق از عوامل ناامنی اقتصادی است، افزود: تلاش پلیس برای مقابله با پدیده قاچاق و مبارزه با قاچاقچیان کالا، سوخت و مواد مخدر ودیگر اقلام ممنوعه و قاچاق، با جدیت ادامه دارد و با عاملان قاچاق برابر قانون برخورد می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ خودرو شوتی در مهریز
  • کشف ۳۲ رأس دام زنده قاچاق از یک خودرو در بندرعباس
  • کشف محموله کانتینری تخمه قاچاق در بندرعباس 
  • از قرص‌های غیرمجازی که به کشور‌های عربی نرسید تا توقیف گازوئیل قاچاق
  • مهار دام های قاچاق در مرز سردشت
  • کشف ۵۲ تُن انواع مواد مخدر و توقیف ۶۳۰ خودرو در هرمزگان
  • کشف ۲۲ هزار عدد قرص ترامادول قاچاق در نهبندان
  • کشف میلیاردی سیگار قاچاق در تهران
  • توقیف ۴ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف میلیاردی سیگار قاچاق در تهران | ده ها کارتن سیگار خارجی با این مارک ها