Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@17:09:44 GMT

7 نکته از لیست آسیایی پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۲۶۹۵۳

7 نکته از لیست آسیایی پرسپولیس!

به گزارش وانانیوز، 

سرخ ها در حالی نفرات خود را برای لیگ قهرمانان مشخص کردند که تغییرات و نکات جالبی در این لیست وجود دارد که در زیر می توانید بخوانید:

 

1. لیست فصل گذشته سرخ ها 25 بازیکن در خود جای داشت اما این فصل یک بازیکن نسبت به فصل پیش بیشتر شده است.

 

2. پست دروازه بانی تنها پست بدون تغییر تیم پرسپولیس است؛ بیرانوند، رادو و درویش وند همچنان دروازه بانان سرخ ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

3. سرپرست سرخ ها در فصل 2016 محمود خوردبین بود اما حالا افشین پیروانی در این پست قرار دارد.

 

4. شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، احسان حسینی و شاهین عباسیان مدافعان جدید پرسپولیس نسبت به سال گذشته هستند.

 

5. فصل گذشته شماره ها 3، 6 و 8 شماره های خالی پرسپولیس بودند اما از بین این شماره ها این فصل تنها شماره 6 خالی است. البته با جدایی رفیعی و طارمی، شماره پیراهن های 7 و 9 هم خالی هستند.

 

 

6. علی علیپور تنها مهاجم باقی مانده پرسپولیس از لیست فصل گذشته است. طارمی به قطر رفته، امیری جزو هافبک هاست، کرملاچعب در استقلال خوزستان بازی می کند و پریموف هم در المپیک دونتسک. منشا، همتی و اسدی جانشینان هستند.

 

7. از بین 26 بازیکن تیم پرسپولیس، علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان و وحید امیری سابقه حضور در لیگ قهرمانان با تیمی به جز پرسپولیس را دارند.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورایس با روحیه بالایی خود را آماده دیدار حساس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل پرسپولیس می‌کنند که تمرین روز گذشته این تیم نیز با برگزاری تولد برای میلاد زکی‌پور جو صمیمانه‌ای در اردوی سپاهان به وجود آورد.

بازیکنان سپاهان به مناسبت تولد میلاد زکی‌پور، برای ورود او به محل تمرین تونل زدند و او را با زد و خورد وارد زمین کردند که البته این بازیکن هم با سرعت بالای خود از بین هم‌تیمی‌هایش فرار کرد تا دچار مصدومیت نشود.

زکی‌پور که دو فصل درخشان را در سپاهان سپری کرده و جزو مهره‌های کلیدی این تیم در سمت چپ خط دفاعی به شمار می‌رود، تجربه تقابل‌های حساسی با این تیم و البته استقلال برابر پرسپولیس را داشته و امیدوار است دوباره در جدال با سرخ پوشان موفق کار کند.

مدافع چپ سپاهان که در تقابل‌های قبلی برابر پرسپولیس نمایش درخشانی داشت و جزو گزینه‌های انتقال به این تیم در تابستان گذشته بود، انگیزه زیادی دارد تا یک برد دیگر را همراه با تیمش در بازی روز چهارشنبه به دست بیاورد و برای پنج بازی باقی مانده روحیه بگیرند.

دیگر خبرها

  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • ماهیگیری با دست خالی! (فیلم)