Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@03:30:10 GMT

العربیه از اصابت یک جنگنده دیگر اسرائیلی خبر داد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۲۷۵۸۲

العربیه از اصابت یک جنگنده دیگر اسرائیلی خبر داد

شبکه العربیه به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد که یک فروند جنگنده اف-15 مورد اصابت قرار گرفته و مجبور به فرود اضطراری شده است.

به گزارش فارس، هنوز زمان و محل وقوع حادثه روشن نیست و منابع و مقامات اسرائیلی هم خبر را تائید نکرده‌اند.
صبح امروز (شنبه) نیز منابع نظامی سوری اعلام کردند که دشمن اسرائیلی بامداد امروز اقدام به تجاوز به یکی از مقرهای نظامی در منطقه میانی (کشور) کرد و پدافند هوایی سوریه با آن مقابله و بیش از یک پرنده را هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش اسرائیل نیز با تأیید خبر سقوط جنگنده اف-16 اسرائیلی اعلام کرد که خلبان جنگنده «اجکت» کرده‌ و آسیبی ندیده‌ است؛ همچنین برخی منابع دیگر از سقوط یک بالگرد نیز خبر دادند.
به گفته «انور عشقی» مأمور سابق سازمان امنیت عربستان که ارتباط تنگاتنگی با اسرائیل دارد، انهدام جنگنده اسرائیلی می‌تواند معادلات قدرت در منطقه را تغییر دهد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از لحظاتی قبل از عملیات «وعده صادق»

تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل قبل از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مدتی قبل شعری که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه‌ی عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی، یک بیت از آن را در جلسه‌ای خواندند منتشر شد؛ در ادامه تصاویری از این شعر و تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل قبل از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید:


کد خبر 749284

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه اصابت 3 موشک خوشه‌ای اوکراینی به ارتش روسیه
  • ۱۵ شهید در حمله های رژیم صهیونیستی/لحظه بمباران منزلی در غزه+فیلم
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی قبل از عملیات «وعده صادق»
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • ادعای ناظران درباره اصابت موشک ساخت کره‌شمالی به خارکیف اوکراین
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه