Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@20:07:00 GMT

سومین جشنواره ملی گل ارکیده در نوشهر پایان یافت

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۲۷۶۸۱

سومین جشنواره ملی گل ارکیده در نوشهر پایان یافت

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سومین جشنواره ملی گل ارکیده در نوشهر در حالی عصر شنبه به کار خود پایان داد که به گفته مسئولان برگزاری این جشنواره امسال با استقبال چشمگیر گردشگران ، مسافران و مردم منطقه روبرو شد.
شهردار نوشهر در آئین اختتامیه این جشنواره گفت : امسال دستکم 30 هزار نفر در مدت برگزاری از این نمایشگاه و جشنواره بازدید کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجتبی شعبان نژاد افزود: استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان از این جشنواره هر چند از نقاط قوت آن است ولی مساله مهم تر آنکه برپایی این جشنواره ها باید در سال در چند مرحله برپا شود.
شهردار نوشهر گفت : در آینده سعی می شود برای توسعه فضای این جشنواره برنامه ریزی بهتری شود.
شعبان نژاد افزود : نوشهر دارای 60 سال سابقه فعالیت در کشت گل و گیاه است بنابراین باید تلاش کنیم تا این شهرستان بعنوان مکان تولید گل های ارکیده در کشور شناسایی و مطرح شود.
وی خاطر نشان کرد : به یقین این جشنواره از لحاظ اقتصادی هم به نفع فعالان این عرصه است و از سوی دیگر ذائقه مردم هم از نظر خرید گل های طبیعی بیشتر شده و کمتر به خرید گل های مصنوعی روی می آورند.
غلامرضا گلزاری مدیرعامل اتحادیه گلخانه داران مازندران نیز گفت : باتوجه به اوضاع نابسامان بیکاری این جشنواره فرصت مناسبی برای شکوفایی اقتصادی در منطقه است .
وی افزود : همه باید تلاش کنند تا زمینه بین المللی شدن این جشنواره فراهم شود که تحقق این مهم نیازمند اعتبار است
درپایان اهدای لوح سپاس از اعضای هیات اجرایی ، فنی جشنواره و گلخانه داران شرکت کننده قدردانی شد.
نخستین جشنواره ملی گل ارکیده از 21 تا 23 بهمن سال 94 در نوشهر برگزار شد.
شهرستان نوشهر با قدمتی بیش از 60 سال درحال حاضر 67 تولیده کننده رسمی و 150 واحد تولیدی خانگی به صورت غیر رسمی 12 رقم ارکیده تولید می کند.
این شهرستان یکی از شهرهایی شاخص در پرورش گل ارکیده در کشور محسوب می شود.
براساس آمار منابع رسمی حدود یک هزار واحد تولیدی گل و گیاه در غرب استان مازندران فعالیت می کنند.
خبرنگار: مهراب زکی پور**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/16027078/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر درویشی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان نوشهر، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی مأموران، اعضای این شرکت هرمی که با اجاره منزلی در این شهرستان اقدام به فعالیت و عضوگیری و آموزش افراد می‌کردند شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی نوشهر، تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی، کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با تشکیل تیم‌های عملیاتی، ۲۲ نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف سیستم‌های رایانه‌ای، جزوات و کتاب‌های آموزشی در بازرسی از محل فعالیت این افراد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علی اکبر درویشی با اشاره به اینکه وعده سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا مهمترین شگرد شرکت‌های هرمی است از شهروندان خواست ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت‌ها و تأمل در انجام معاملات وسوسه انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6090249

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها