Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به‌ گزارش اتاق خبر، به نقل از ‌ایسنا، هر ساله در ایام پایانی سال تقاضا برای پول نقد در خودپردازها افزایش پیدا می‌کند. از این رو بانک مرکزی نیز طی سال‌های اخیر برای مدتی محدود به بانک‌ها اجازه افزایش این سقف را می‌دهد.

آن طور که داود محمد بیگی- مدیر اداره نظام ها پرداخت بانک مرکزی- اعلام کرده است، از حدود ۲۰ تا ۲۵ اسفند تا حدود ۲۰ فروردین تمامی بانک‌ها مجاز خواهند بود سقف برداشت از خودپردازها را از ۲۰۰ به ۵۰۰ هزار تومان افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر توضیحات وی افزایش سقف برداشت درون بانکی است؛ یعنی هر بانکی مشتریان خود را پوشش می‌دهد و دارنده عابر بانک تنها با مراجعه به خودپرداز آن می‌تواند ۵۰۰ هزار تومان برداشت کند، در غیر این صورت میزان قابل برداشت همان ۲۰۰ هزار تومان است. دلیل این موضوع این است که انتقال ارقام بالا در فاصله پایانی اسفند و فروردین هزینه‌های بالایی برای بانک‌ها دارد که نمی‌توانند پیش‌بینی کنند قرار است تا چه اندازه مشتریان سایر بانک ها برای برداشت وجه به شعب آنها مراجعه کنند، از این رو فقط مشتریان خود را برای سقف ۵۰۰ هزار تومانی پوشش می‌دهند.

مدیر اداره نظام های پرداخت یادآور شد که از اوایل اسفند بانک‌ مرکزی بخشنامه مربوط به امکان افزایش سقف برداشت از خودپردازها را به شبکه بانکی ابلاغ خواهد کرد و بانک‌ها نیز می‌توانند بنا به خواست خود در این باره اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی از پرداخت مطالبات تمام داروخانه‌های طرف قرارداد این بیمه تا پایان اسفند ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بیمه سلامت استان، فریده جعفری با اشاره به مطالبات داروخانه‌ها اظهار کرد: مطالبات همه داروخانه‌های طرف قرارداد تا پایان اسفند پرداخت شده است.

وی افزود: از تیر سال گذشته پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌هاست و از عهده ما خارج است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند که در حال حاضر سهم ارز ترجیحی تا پایان دی ۱۴۰۲ توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز شده است.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: مطالبات پزشکان (مطب‌ها) تا پایان اسفند پرداخت شده و امروز هم مطالبات آزمایشگاه‌ها و مؤسسات تصویربرداری تا پایان بهمن تسویه خواهد شد.

جعفری ادامه داد: برای سطح یک روستایی تا پایان اسفند پرداخت صورت گرفته بود و روزهای آتی شاهد پرداخت علی‌الحساب فروردین ۱۴۰۳ خواهیم بود، همچنین با تأمین منابع بخشی از مطالبات دانشگاهی مربوط به بهمن نیز در دست پرداخت است.

کد خبر 749758

دیگر خبرها

  • تورم ترکیه چقدر است؟
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانک‌ها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • ایجاد حساب واحد خزانه باعث افزایش شفافیت مالی می‌شود
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد