Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس با بیان این‌که بعضی از نزدیکان مدیریت قبلی شهرداری تهران سعی می‌کنند با دادن آدرس غلط افکار عمومی را گمراه کنند، گفت که امام‌زاده مجهز به سونا و جکوزی «قاضی صابر» نام دارد.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، قاسم میرزایی نیکو ، با اشاره به برخی حواشی ایجاد شده در مورد هزینه ۳۰ میلیاردی شهرداری تهران در دوران قالیباف برای بازسازی و تجهیز یک امام‌زاده به سونا و جکوزی اعلام کرد: متاسفانه در این مدت، برخی از نزدیکان مدیران پیشین شهرداری سعی کردند آدرس غلط بدهند و افکار عمومی را گمراه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو اصلاح‌طلب کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس همچنین یادآور شد: در این مدت به‌عنوان مثال نام این امام‌زاده در ده‌ونک تهران را «علی زین‌العابدین» عنوان می‌کنند. در حالی که نام اصلی این امام‌زاده «قاضی صابر» است.

نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پروژه بازسازی و تاسیس سونا و جکوزی در امام‌زاده «قاضی صابر» واقع در ده‌ونک تهران با بودجه ۳۰ میلیارد تومانی در دوران مدیریت مدیران قبلی شهرداری تهران آغاز شد و هنوز هم تکمیل نشده است. از این رو بعضی سعی کردند آدرس غلط بدهند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس یادآور شد: بنابر اسنادی که در گزارش شهردار فعلی تهران نیز آمده است، مبلغ ۲۵ میلیارد تومان از بودجه ۳۰ میلیاردی این پروژه، تخصیص یافته و مبلغ ۵ میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل آن نیاز است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!

به گزارش همشهری آنلاین، در پی حریق بامداد پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت، در منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت، در ۴۸ کیلومتری مرکز استان -رشت- حداقل ۱۵۰ واحد مسکونی، اقامتی و تجاری به‌طور کامل در آتش سوختند. این روستا به دلیل وجود خانه های چوبی رنگی سالانه پذیرای زیادی از گردشگران بود. تصویر هوایی از این روستای زیبا قبل از آتش سوزی را می بینید.

روستای امام زاده ابراهیم شفت کد خبر 849203 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها استان گیلان آتش‌ سوزی خبر مهم رشت- گیلان روستا حوادث ایران

دیگر خبرها

  • عکس‌هایی از آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم که پربازدید شد
  • بازسازی امامزاده ابراهیم(ع) نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها است
  • ماجرای تخصیص وام به مدیران شهرداری تهران برای مسکن
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!
  • انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • عزاداری امام صادق(ع) در امامزاده آقا علی عباس