Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-29@06:49:21 GMT

سخنگوی انصارالله یمن به دیدار ظریف رفت

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۲۷۹۸۵

سخنگوی انصارالله یمن به دیدار ظریف رفت

محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن عصر روز شنبه در جریان سفر به تهران با وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش صدای ایران در این دیدار، عبدالسلام گزارشی از اوضاع جاری در یمن، بویژه وضعیت نابسامان انسانی در این کشور ارائه داد.
ظریف نیز با اشاره به طرح چهار ماده ای جمهوری اسلامی ایران برای حل بحران در یمن، بر لزوم توقف فوری جنگ و بمباران این کشور تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
به نقل ازایسنا، وی همچنین با توجه به بروز فاجعه انسانی در یمن به دلیل تداوم حملات هوایی ناجوانمردانه ائتلاف به رهبری عربستان سعودی علیه مردم این کشور، لزوم ارسال فوری کمک های بشردوستانه و انسانی به مردم یمن از سوی جامعه جهانی را مورد تاکید قرار داد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تفکیک «وقف» و «خیریه» در نظام سلامت


به گزارش  خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید حمید جمال‌الدینی در این بازدید ضمن شکرگزاری از توفیق دیدار و تکریم خیرین در این روز پر خیر و برکت گفت: خیرین به غیر از ارزش ریالی و اقتصادی کار و حضور خود، چندین برابر از عنایات خدا و خیرات و ثمرات معنوی کار نیکی که انجام داده‌اند در دنیا و آخرت خود بهره‌مند خواهند شد و این قضیه معنای واقعی برکت است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر بهداشت با اشاره به نشست رییس جمهور با خیرین افزود: رییس جمهور در این دیدار تاکید کردند که خیرین شریک راهبردی دولت محسوب می‌شوند و ما نیز در عرصه سلامت باید الگوی مناسب همراه با نقشه راه دقیق و با جزییات برای این امر بیندیشیم و طراحی کنیم.

وی در ادامه ضمن ارج نهادن به اصل کار خیر در هر زمینه و با هر نیتی گفت: ما در وزارت بهداشت باید نیازهایمان را به صورت شفاف به خیرین اعلام کنیم و در راستای این نیاز‌ها و مشارکت خیرین، به حمایت واقعی و منطقی از ایشان بپردازیم و یکی از این راهکار‌های حمایتی می‌تواند خرید خدمت راهبردی در این حوزه باشد.

در این دیدار، متولی و خیر این بیمارستان خواستار تفکیک وقف و خیریه در نظام سلامت شد و گفت: این دو به لحاظ ساختاری بسیار در هم آمیخته‌اند. در صورتی که وقف، درآمد و هزینه‌کرد آن بر اساس نیت واقف است ولی خیریه مبتنی بر اساس‌نامه موسسه است.

حاج جعفریان ضمن درخواست رفع موانع بر سر راه خیریه‌ها در زمینه ایجاد درآمد‌های پایدار، خواستار تدوین بسته حمایتی برای حضور کادر درمان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خیریه شد.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیاست اسلام‌آباد در پیشبرد پروژه گازی با ایران روشن است
  • سفر قریب‌الوقوع بلینکن به سه کشور اروپایی
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • لزوم تفکیک «وقف» و «خیریه» در نظام سلامت
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • اهمیت نظارت درون سازمانی و مبارزه با فساد/ لزوم کاهش زمان دادرسی و تکریم ارباب رجوع
  • از شعرخوانی امام حسنی علی انسانی تا حضور آقازاده‌ها در دیدار شاعران با رهبری
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران و مقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر جنبش انصارالله در نهمین سالگرد روز ملی مقاومت یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم