Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز ایده پور روز شنبه در بازدید از طرح انتقال آب چشمه هانی کوان که به همراه دادستان عمومی و انقلاب پاوه انجام شد، از تأخیر طولانی در اجرای این طرح بشدت انتقاد کرد.
وی اظهار کرد: با وجود چشمه هانی کوان و دبی 600 لیتر برثانیه آن چرا باید مردم شهر پاوه در شبانه روز هفت ساعت بدون آب باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: با وجود گرفتن رضایت معارضان طرح و رفع مشکلات اجتماعی باز هم شاهد تعطیل بودن و تأخیر پروژه هستیم که این کار به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
دادستان عمومی و انقلاب پاوه هم با اشاره به طولانی شدن زمان بهره برداری این طرح گفت: با هر مدت زمان تأخیر در اجرای پروژه هزینه های زیادی بر دولت و بیت المال افزوده می شود.
مسلم الماسی افزود: هشت سال زمان برای اجرای یک طرح و به نتیجه نرسیدن آن اگر تعمدی نباشد قطع به یقین قصور در انجام امور است و این مستلزم پاسخگویی کارفرمای طرح است.
عملیات اجرایی طرح انتقال آب چشمه هانی کوان به شهر پاوه، از سال 88 به طول 14 کیلومتر خط انتقال از روستای 'دشه' تا شهر پاوه آغاز شده است.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7448 خبرنگار:محمدهادی زامیاد ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ اکرم فرهادی اظهار داشت: طرح توسعه بیمارستان گنجی برازجان در دو طبقه و به وسعت ۱۲۰۰ مترمربع با اعتباری بیش از ۳۵ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجراست.

وی افزود: طرح اقامتگاه ۱۶ واحدی بیمارستان نیز در ۴ طبقه و به وسعت ۱۳۰۰ مترمربع با اعتباری بیش از ۲۲ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد و طرح تصفیه‌خانه فاضلاب بیمارستان نیز با اعتباری بیش از ۵ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال ساخت است.

دیگر خبرها

  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • انتقال آب خام به جیرفت تا ۲ سال آینده
  • پیشرفت برنامه‌ها در دانشگاه فرهنگیان کافی نیست
  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • اردیبهشت زمان سفر سرزمین لاله های سر به زیر
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم