Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام و المسلمین رمضان توقیر نائب رئیس شورای علمای شیعه پاکستان با اشاره به توطئه ها برای اختلاف افکنی بین مسلمانان پاکستان گفت: شیعه و سنی در پاکستان با هوشیاری و اتحاد نقشه های دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی عامل اصلی مشکلات را بیگانگان دانست و گفت: در حال حاضر آمریکا، اسرائیل و هند برای تضعیف پاکستان قصد دارند مسلمانان را به جان هم بیندازند و ابزار آنها برای تحقق این هدف گروههای تکفیری هستند، اما شیعه و سنی با حفظ وحدت نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نائب رئیس شورای علمای شیعه پاکستان ضمن محکوم نمودن حملات به شیعیان مظلوم مناطق دیره اسماعیل خان و لکی مروت، آن را نشانه ناکامی دولت در مبارزه با گروههای افراطی و تروریستی دانست و گفت: با نقشه ای از پیش طراحی شده با دامن زدن به اختلافات مذهبی،  سعی در شعله ور کردن آتش فرقه گرایی می شود.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز هدایت فرنگی‌کار کرمانشاهی در مسابقه‌های کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی صاحب یک نشان نقره شد.

در این رقابت‌ها بهروز هدایت در وزن ۸۷ کیلوگرم نقره و امیرحسین کریمی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم هر دو از کرمانشاه به عنوان پنجمی بسنده کرد.

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی ا حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در اهواز برگزار شد.

کد خبر 6093462

دیگر خبرها

  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • یک‌روز برای خلیج همیشه فارس