Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: فاز نخست پروژه مجتمع صنایع غذایی خرم‌آباد تا اواسط سال ۹۷ تکمیل و افتتاح می‌شود. ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، پروژه مجتمع صنایع غذایی راتا مهر خرم‌ آباد عصر امروز با حضور معاونان استاندار لرستان و جمعی از مسئولین استانی کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا بازدار رئیس جهاد کشاورزی در حاشیه کلنگ‌زنی شرکت تعاونی صنایع غذایی راتا مهر خرم که با حضور معاونان استاندار لرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مجتمع در زمینی به متراژ 10 هکتار در منطقه ده پیر خرم‌آباد احداث می‌شود؛ در مجموع برای ساخت و احداث این مجتمع 30 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد که 15 میلیارد از این اعتبار از محل تسهیلات بانک کشاورزی و مابقی سهم آورده از سرمایه در گردش بوده است.

وی عنوان کرد: در فاز اول این پروژه 100 فرصت شغلی پایدار ایجاد خواهد شد و در فاز دوم نیز برای 50 نفر شغل پایدار ایجاد می‌شود.

بازدار با اشاره به اینکه در حال حاضر در عملیات اجرایی این پروژه برای 60 نفر اشتغال ایجاد شده است، تصریح کرد: بنا داریم تا اواسط سال 97 فاز اول این پروژه را تکمیل و افتتاح کنیم؛ همچنین یک هکتار نیز از این زمین مربوط به زیربنای پروژه خواهد بود و در این پروژه کشتارگاه مرغ، بسته بندی و فرآوری و همچنین تولید مخصولات ثانویه احداث می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری

به‌گزارش خبرگزاری مهر، احمد حمزه‌زاده در حاشیه جلسه کمیته فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری استان گفت: برای افتتاح تعداد ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری در سال جاری با رقم ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تا به امروز دو هزار میلیارد تومان در اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: درصد مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری این پروژه‌ها ۱۰۰ درصد پیش‌بینی شده که از چالش‌های مهم برای تحقق هدف افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی استان، تأمین ۴۰۰ میلیاردتومان تسهیلات بانکی است.

او افزود: همچنین افتتاح ۳ پروژه زیرساختی صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سال جاری در دستورکار قرار گرفته‌است که با بهره‌برداری این سه پروژه، حجم‌سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

حمزه‌زاده اظهار کرد: تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری با صدور موافقت‌های اصولی برای ۵۰ نقطه مستعد سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی درکنار افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری و ۳ پروژه زیرساختی صنایع‌دستی برای یک هزار و پانصد نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد داشت.

کد خبر 6088205

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد