Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در اصفهان گفت: صهیونسیتها زمانی مقابل محور مقاومت و سوری ها قدرتی داشتند اما امروز بعداز 83 ماه جنگ در سوریه شاهد هشتیم محور مقاومت، حزب ا... و ارتش سوریه مقابل این قدرت با اقتدار ایستاده است.
سردار سرلشگر دکتر سید یحیی رحیم صفوی افزود:امروز فرایند های منطقه به گونه ای رقم می خورد که ائتلاف صهیونیستی،آمریکایی و عربی ناکام مانده است و در کارنامه آنها شکست های پی در پی ثبت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه سوریه پس از تحمل این همه تهاجم برای بازی سازی کشورش به 300میلیارد دلارپول نیاز داردگفت:با این وجود سوریها امروز به گونه ای قدرت یافته اند که با اقتدار و بدون ضعف و ذلت در برابر دشمنان می ایستد و این گواه فرموده رهبر معظم انقلاب است که اسرائیل 25سال آینده را نخواهد دید.
پدافند هوایی سوریه، یک فروند هواپیمای f16 که به رژیم صهیونیستی تعلق داشت، سرنگون کرد.
خبرنگار شبکه ده تلويزيون رژيم صهيونيستي بدون اشاره به هدف قرار گرفتن جنگنده اف شانزده ارتش اين رژيم اعلام کرد اين جنگنده سقوط کرده است.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به حضور دشن شکن مردم در همه صحنه های تاریخ انقلاب افزود: از مردم شهید پرور و آگاه و بصیر اصفهان دعوت می کنم تا همچون همیشه در راهپیمایی فردا حضوری پرشور داشته باشند.

تصاویر تا دقایقی دیگر بارگزاری می شود.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور با اشاره به اینکه هر تهدیدی با پاسخ قاطع روبه‌رو می‌شود گفت: امروز میان نیروهای مسلح، دولت‌مردان و ملت شریف ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب همبستگی خوبی ایجاد شده که قدرت بازدارندگی بی‌بدیلی را برای کشور ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، سرتیپ حمزه بیدادی امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در مراسم رژه روز ارتش در محل میدان صبحگاه لشکر ۹۲ زرهی اهواز اظهار کرد: در پیام تاریخی که امام (ره) صادر کردند ایشان تاکید زیادی داشتند که ارتش باید پشتوانه مردمی داشته باشد، اگر هر ارتش یا هر سرباز پشتوانه مردمی داشته باشد می‌تواند کارایی ده و بلکه صد سرباز را داشته باشد؛ این موضوع را در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن به وضوح دیدیم.

وی افزود: امروز بین نیروهای مسلح، دولت‌مردان و ملت شریف ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب همبستگی بسیار خوبی ایجاد شده که یک قدرت بازدارندگی بی بدیلی را برای کشور ایجاد کرده است، نمونه این اصل در طول دوران دفاع مقدس به وضوح مشخص شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور با اشاره به اینکه پیوند میان نیروهای مسلح و دولتمردان و ملت شریف ایران به رهبری فرمانده معظم کل قوا، ایجاد شده و یک امنیت پایدار و با ثبات را در جمهوری اسلامی رقم زده است، خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی وفاداری خود را در میدان آتش و خون از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرد.

امیر سرتیپ بیدادی تصریح کرد: امروز ما به کشور و قدرتی تبدیل شده‌ایم که ابرقدرت‌های سابق اذعان می‌کنند که اگر دست ما در دست ایران باشد پیروز خواهیم شد، امیدوارم این اقتدار و افتخار تداوم داشته باشد و شاهد این باشیم که قدم‌های آخر را محکم برداریم، هرچه زودتر به قله اقتدار و افتخار برسیم و جایگاه واقعی خود را در دنیای امروز ترسیم کنیم.

سرتیپ بیدادی تاکید کرد: امروز آمریکا و همه کشورها به این نتیجه رسیده‌اند که ایران اسلامی کشوری مقتدر است؛ هیچ تعارفی ندارد و هرکجا تهدید شود یا مورد تعرض قرار گیرد، به صورت کوبنده و قاطع پاسخ خواهد داد که این در سایه فرماندهی رهبر معظم انقلاب و اقتدار نیروهای مسلح حاصل شده است.

کد خبر 745432

دیگر خبرها

  • امیدواریم عملیات وعده صادق مقدمه پیروزی نهایی اسلام و مسلمین باشد
  • زیر ساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است
  • غریب آبادی: شورای امنیت در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی ناتوان است
  • ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد
  • تماس تلفنی وزیر امورخارجه قطر و آمریکا؛ محور گفتگو چه بود؟
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است
  • عملیات ایران ثابت کرد رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین حالت خود قرار دارد
  • مسئولان ناتوان از حمایت تنها شانس پاراالمپیکی ایران
  • سرانه حفاظت بنا‌های تاریخی ۱۳ میلیون تومان است/ جنایت رژیم‌صهیونستی بنا‌های تاریخی را هم شامل می‌شود