Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@17:06:37 GMT

ژنرال ارشد ارتش کره‌شمالی اخراج شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۲۹۲۹۰

رسانه دولتی کره‌شمالی اخراج یکی از ژنرال‌های ارشد ارتش این کشور را تایید کرد. پیش از آن همسایه جنوبی پیونگ‌یانگ گمانه‌زنی‌هایی درباره اخراج این مقام به اتهام فساد منتشر کرده بود.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، خبرگزاری کی‌سی‌ان‌ای کره‌شمالی با انتشار گزارشی درباره رژه ارتش در پیونگ‌یانگ نام کیم جونگ گاک، وزیر نیرو‌های مسلح را به عنوان مدیرکل دفتر سیاسی ارتش تعیین کرد که پیشتر این سمت در دست هوآنگ پیونگ سو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش خبرگزاری فرانسه، دفتر سیاسی ارتش مهمترین نهاد و قدرتمندترین هیئت ارتش کره‌شمالی است که مسؤولیت انتصاب افسران در پست‌ها را بر عهده دارد و کنترل ایدئولوژیک حدود ۱.۳ میلیون نیرو را انجام می‌دهد.

پیشتر سرویس اطلاعات ملی کره‌جنوبی اعلام کرده بود، هوآنگ در پی بازرسی از این نهاد برکنار شده و به بازآموزی فرستاده شده است.

طبق گزارش‌ها، این مقام حین دریافت رشوه بازداشت شده است. ژنرال‌های ارتش کره‌شمالی، مقام‌های عالی‌رتبه و حتی اعضای خاندان حاکم کیم طبق حکم کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی هدف نظارت دوره‌ای قرار می‌گیرند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئتی از تل‌آویو راهی قاهره است

به گزارش خبرآنلاین، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد: هیئت اسرائیلی ظرف چند ساعت آینده به قاهره می‌رود.

این رسانه به نقل از یک «مقام بلندپایه» صهیونیست گزارش داد: این هیئت اسرائیلی به صحبت‌های میانجی‌گران گوش خواهد داد و سؤالات خود را خواهد پرسید.

به گزارش ایسنا، وی اعلام کرد: این هیئت رده پایین بوده و موظف به توافق نیست و درصورت توافق هیئت بلند پایه‌ای به قاهره اعزام خواهد شد.

این مقام همچنین گفت: شکاف‌ها با حماس چشمگیر است.

در همین راستا، رویترز به نقل از یک مقام صهیونیست گزارش داد که یک هیئت میان رده صهیونیست در ساعات آینده به مصر سفر خواهد کرد تا امکان متقاعد کردن جنبش حماس به تغییر موضع خود درباره پیشنهاد آتش‌بسی که با آن موافقت کرده است، ارزیابی کند.

وی گفت: این پیشنهاد برای اسرائیل مناسب نیست.

این اظهارات پس از آن بیان شد که جنبش حماس عصر دوشنبه اعلام کرد «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی آن موافقت خود را با پیشنهاد مصر و قطر به عنوان ۲ کشور میانجی در خصوص توافق آتش بس با رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کرد.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903977

دیگر خبرها

  • هیئتی از تل‌آویو راهی قاهره است
  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • نتانیاهو کار مذاکرات با حماس را پیچیده کرد
  • درخواست ویژه مقام ارشد نظامی از اساتید ارتش
  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • عکس‌| اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار!
  • سفر نیچروان بارزانی به تهران
  • یک مقام ارشد اطلاعات ارتش تل آویو: نتانیاهو اسیر مواضع افراطی بن گویر و اسموتریچ است