Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@16:51:55 GMT

فریدون پنهانی با یک زن بیوه ازدواج کرد و من ..!

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۳۰۵۲۰

حوادث رکنا: زن مطلقه با شوهرم ازدواج کرد و مرتب با او به مسافرت رفت.

درست از زمانی که رابطه من و مادر شوهرم به هم خورد اختلافات خانوادگی من و همسرم نیز شروع شد چرا که همسرم تحت تاثیر حرف های مادرش قرار می گرفت و هر آنچه او می گفت بدون چون وچرا قبول می کرد. همین اختلافات و درگیری های خانوادگی موجب شد تا همسرم به طور مخفیانه با زن دیگری ازدواج کند و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. .

زن 35ساله درحالی که دختر 8 ساله اش را می بوسید و عنوان می کرد این دختر همه زندگی من است و نمی توانم اجازه بدهم زیردست نامادری بزرگ شود و از سوی دیگر هم ادامه زندگی با فریدون برایم امکان ندارد به کارشناس اجتماعی کلانتری  گفت: اگرچه در خانواده ای بزرگ شدم که پدرم از وضعیت اقتصادی مناسبی برخوردار نبود اما همه تلاشش را به کاربرد تا به دانشگاه بروم من هم برای جبران زحمات پدرم سعی کردم همواره در دوران تحصیلم شاگرد ممتازی باشم حتی در دانشگاه هیچ وقت به نمره کمتر از 17 قانع نبودم و همه تلاشم را برای شادی پدرم به کار می بردم چرا که او با دیدن نمرات تحصیلی من احساس غرور می کرد سال آخر دانشگاه را می گذراندم که فریدون به خواستگاری ام آمد.

آن ها در همسایگی ما زندگی می کردند و مادرش مدام به خانه ما رفت و آمد داشت، اما پدرم که آرزو داشت خوشبختی مرا ببیند برای فریدون شرط گذاشت تا پس از استخدام در یک اداره دولتی به خواستگاری ام بیاید این درحالی بود که مادر فریدون پافشاری می کرد ازدواج ما هرچه سریع تر انجام شود.

مدتی بعد فریدون به عنوان کارمند در یک شرکت دولتی استخدام شد و ما با یکدیگر ازدواج کردیم. در سال های آغازین زندگی ام خیلی احساس خوشبختی می کردم و تولد نسترن هم این احساس را دوچندان کرده بود اما تیره روزی های من از 5 سال قبل شروع شد که اختلافی بین من و مادر شوهرم، آن هم به خاطر نوع پوشش من پیش آمد.

وقتی موضوع را به فریدون گفتم و عنوان کردم که دوست ندارم مادرت نوع پوشش و خورد و خوراک مرا تعیین کند، مادر شوهرم کینه عمیقی از من به دل گرفت تا این که روزی متوجه شدم او تکه کاغذی را در آب شست و داخل قوری چای ریخت.

آن جا بود که متوجه شدم مادر شوهرم نزد رمال و دعانویس رفته است تا به قول خودش دهان مرا ببندد این گونه بود که اختلافات خانوادگی ما شدت گرفت و فریدون به طور مخفیانه با زن مطلقه ای ازدواج کرد.

آن زن همکارش بود و با درآمدی که داشت انواع لباس های مارکدار و ادکلن برای همسرم می خرید وقتی به ماموریت های بیش از حد او مظنون شدم تازه فهمیدم که او با هوویم به مسافرت می روند و دیگر هیچ علاقه ای به من و فرزندم ندارد. حالا پس از 11 سال زندگی قصد طلاق دارم، اما فریدون حاضر به پرداخت مهریه سنگین من نیست من هم بدون پشتوانه مالی نمی توانم دخترم را بزرگ کنم . اکنون در دو راهی تاریکی مانده ام و نمی دانم انتهای آن چه می شود. . .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نیمه شب، شاهد همخوابی شوهرم با دوست صمیمی ام در اتاق دیگر خانه بودم که ..!

تجاوز وحشیانه به سهیلا در یک خرابه / متجاوز 17 ساله است

من در پاتوق سیاه شوهر بی غیرتم به دوستانش سرویس می دادم تا اینکه ..!

تجاوز به زن جویای کار در شرکت تجهیزات پزشکی در تهران / پدارم در پایان ساعت کاری تنها بود و ...!

وقتی خانم مهندس به خواستگاری شوم کارگر شرکت بله گفت / او از من و فرزاد عکس هایی داشت که..!+ عکس

اولین نمایشی که در آن ارتباط یک سرباز با زن کثیف در ایران روی صحنه رفت! + فیلم

وقتی تهدید به 6 طلاقه شدم! / جوانی موها و ریشش را تراشید تا انیکه ..!

ناگفته های یک دزد حرفه ای از مهریه 1500 سکه‌ای زنش + عکس

قتل زن آرایشگر در جهرم

پرهام شاگرد تازه وارد بود که مرا به سمت خانه مجردی کشاند و شب ها تا دیر وفت ..!

وقتی راننده خودروی لوکس، قاتل موتورسوار جوان شد + فیلم و عکس

زن جوان به خاطر ارتباط با مرد غریبه شوهر بی نوایش را داخل چاه انداخت / در اردبیل رخ داد + عکس

دختر 18 ساله ای بودم که به خاطر خماری پیشنهاد شرم آور چند مرد را پذیرفتم و ..!

عروس و داماد داخل تریلی راز کثیفی داشتند/ در خواف رخ داد + عکس

دختر زیبای تبریزی از خانه ربایندگان شوم رها شد+ عکس

در خانه مجردی پیام بودم که باردار شدم اما..!

این زن کارتن خواب با کمک هومن سیدی بازیگر شد +عکس

قرار شوم زن شوهر دار با پسر غریبه در گاراژ! / آنجا پر از پسران شیطانی بود و..!

قاسم من را به دوست شیطان صفت اش فروخت/درجاده قدیم تن به آزار دادم و..!

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل پرداخت نشدن وام ازدواج / بانک ها پولی برای دادن وام ازدواج ندادند

جعفر قادری درباره پرداخت نکردن وام ازدواج توسط بانک‌ها گفت: اتفاقاتی که در بازار ارز و سکه افتاده موجب شده تا افراد زیادی نقدینگی خود را از بانک‌ها خارج کنند و الان منابعی برای وام ازدواج وجود ندارد البته چون وام ازدواج جزو تسهیلات تکلیفی است و سودی برای بانک‌ها ندارد به عنوان های مختلف در پرداخت آن سنگ‌اندازی می‌کنند.

وی اظهار کرد: تا تعادل و توازن در بازار ارز و سکه و سیاست‌های ارزی و پولی ایجاد نشود این مشکلات را خواهیم داشت از آن‌طرف هم بانک مرکزی فشار می‌آورد نقدینگی را کنترل کند تا تورم را کاهش دهد، اما به نظر می‌رسد اقدام درست این است که نقدینگی به بخش‌های تولیدی و کاهش فشارهایی که متوجه تولیدکنندگان است، برود و اگر این کار صورت بگیرد مسائل حل می‌شود، اما به صورت جزیره‌ای نمی‌توان مسائل را حل کرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس بیان کرد: با اینکه وام ازدواج جزو تسهیلات تکلیفی است، اما چون منابعی وجود ندارد بانک‌ها نمی‌توانند آن را پرداخت کنند چون اعتبار دولتی وجود ندارد و وام براساس سپرده‌های مردم پرداخت می‌شود و وقتی سپرده مردم از بازار خارج می‌شود بانک‌ها هم در پرداخت وام به مشکل برمی‌خورند.

قادری افزود: بانک از خود منابع تولید نمی‌کند و برای جلوگیری از تخلیه نقدینگی از بانک باید سیاست‌ها اصلاح شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تزریق کردن پول توسط بانک مرکزی و ایجاد خط اعتباری منشا تورم می‌شود و باعث افزایش نرخ تورم خواهد شد.

وی بیان کرد: ناترازی‌هایی که الان وجود دارد خود را به نوعی در همه بخش‌ها نشان می‌دهد که در بخش بانکی هم به همین صورت است و الان بانک‌ها اعلام کردند نقدینگی به سمت ارز و سکه می‌رود و پولی باقی نمی‌ماند که بتوانیم تسهیلات بدهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • درگذشت پدر شهید سلطانی در مراغه
  • (ویدئو) واکنش رابعه اسکویی به شایعه ازدواج با مازیار لرستانی
  • علم الهدی: اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • از هزینه‌های متفاوت ثبت ازدواج تا اجرای عقد آریایی!
  • (ویدئو) ازدواج پیرمرد ۸۶ ساله با اولین عشق خود خبرساز شد
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • ترفندهای پنهانی و زیرکانه رستوران ها برای تحت تأثیر قرار دادن ما (+عکس)
  • دلیل پرداخت نشدن وام ازدواج / بانک ها پولی برای دادن وام ازدواج ندادند