Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۲۵ خبرنگار و عوامل خبری از هفتاد و یک رسانه منطقه‌ای و بین المللی وابسته به ۲۴ کشور جهان، سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب انقلاب اسلامی را در مسیر راهپیمایی و میدان آزادی پوشش خبری خواهند داد.

خبرگزاری ایسنا: خبرنگارانی از ۲۴ کشور جهان راهپیمایی بیست دوم بهمن امسال را پوشش می‌دهند.

۱۲۵ خبرنگار و عوامل خبری از هفتاد و یک رسانه منطقه‌ای و بین المللی وابسته به ۲۴ کشور جهان، سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب انقلاب اسلامی را در مسیر راهپیمایی و میدان آزادی پوشش خبری خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش اداره کل رسانه‌های خارجی، با هماهنگی‌های به عمل آمده با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ۱۲۵ خبرنگار و عوامل خبری مقیم و غیر مقیم از رسانه‌های مختلف منطقه‌ای و بین المللی از ۲۴ کشور جهان شامل کشور‌های اتریش، اسپانیا، استرالیا، افغانستان، امریکا، انگلستان، آلمان، ترکیه، چین، روسیه، امارات، ژاپن، سوریه، فرانسه، فلسطین، قطر، کره جنوبی، کلمبیا، کویت، لبنان، لوگزامبورگ، نروژ، هلند و یمن، سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه مردمی را در مسیر‌های منتهی به میدان آزادی و جایگاه ویژه مراسم به صورت میدانی پوشش خواهند داد.

علاوه بر این بیش از ۱۵۰ نماینده مقیم خبری رسانه‌های خارجی نیز با استفاده از خروجی خبرگزاری‌های داخلی و خبرنگاران اعزامی خود به محل مراسم، این رویداد عظیم را از دفاتر خود در جمهوری اسلامی ایران، مخابره خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، سازمان صدا و سیما نیز به منظور پوشش گسترده مراسم، تصاویر زنده راهپیمایی و سخنرانی رئیس جمهور را از طریق ماهواره ارسال خواهد کرد تا شبکه‌های تلویزیونی خارجی بتوانند تصاویر دریافتی را ضبط و یا به صورت مستقیم برای مخاطبان خود پخش کنند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003HTo

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تتلو؛ این‌بار مثل قبل نبود!

روزنامه هفت صبح در حاشیه دادگاه تتلو نوشته است: این بار عکس‌های دادگاه تتلو یک تفاوت اساسی با دادگاه جلسه قبل نشان می‌داد اینکه دیگر خبری از ریش نسبتا انبوه و مو‌های دوباره درآمده نبود و امیرحسین مقصودلو با سر و رویی تراشیده در برابر قاضی افشاری ظاهر شد. 

خیلی‌ها در شبکه‌های اجتماعی این بازگشت ظاهری تتلو را به قبل از دوران بازداشت به تغییر محل زندانی شدنش ربط می‌دهند و می‌گویند احتمالا او تا زمان رسیدن دادگاه اول در بازداشتگاه بوده و هنوز به امکانات بند دسترسی نداشته است، اما قبل از دادگاه تازه به بند رفته و آنجا امکان اصلاح سر و صورتش را پیدا کرده است.

نکته دیگری که در رابطه با تصاویر منتشر شده از دادگاه تتلو به چشم آمد حضور نداشتن خانواده‌اش بود. در دادگاه قبلی عکس‌هایی از مادر و خواهر تتلو در دادگاه دیده می‌شد و اتفاقا جلب توجه زیادی هم کرد، اما اینبار خبری از این عکس‌ها نبود

tags # امیر تتلو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • تتلو؛ این‌بار مثل قبل نبود!
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم