Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ساري - ايرنا - عضو کميسيون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي گفت : ديپلماسي ورزشي دولت در قبال بي احترامي مسئولان برگزاري المپيک زمستاني در کره جنوبي به ورزشکاران ايراني و وادار کردن آنان به عذرخواهي از ملت ايران تحسين برانگيز بود.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، عزت الله يوسفيان ملا شنبه شب در آئين اختتاميه بيست و ششمين دوره مسابقات بين المللي شطرنج فجر در آمل افزود : ورزش امروز در صحنه بين المللي به دور از هرگونه نگاه و علايق سياسي است و همه کشورها و عوامل برگزاري مسابقات مهم بايد به اين نکات توجه و شان ورزشکاران و ميهمانان خود را نگه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد : مجلس همه توان خود را در حمايت و تامين اعتبار مورد نياز براي ورزش کشور گذاشته و در تحقق اين عزم خود در کنار دولت است .
نماينده مردم آمل در مجلس گفت : در کميسيون تلفيق ، اقدامات خوبي با خواست و اراده جمعي نمايندگان مجلس براي بخش ورزش کشور شده و خوشبختانه بودجه اين بخش افزايش خوبي خواهد داشت.
وي همچنين به جايگاه ورزش مازندران و روند صعودي مدال آوري ورزشکاران اين استان اشاره کرد و افزود : انتظار و خواست جدي نمايندگان مازندران در مجلس از وزارت ورزش و جوانان ، توجه ويژه اين وزارتخانه به ورزش مازندران است و انتظار و مطالبه عمومي مردم همه شهرهاي استان ميزباني چندين مسابقات بين المللي در طول سال است.
نماينده مردم قائمشهر ، سوادکوه ، جويبار ، سوادکوه شمالي و سيمرغ در مجلس شوراي اسلامي هم در اين آئين گفت : مجلس شوراي اسلامي تلاش مي کند تا در جهت تامين اعتبار ورزش و ورزشکاران در کنار آنان باشد.
عبدالله رضيان افزود : در مازندران با وجود تعداد کم صنايع بزرگ ، اندک حاميان مالي که وارد ورزش شدند ، ارزشمند بوده و نماينده هاي مجلس نيز از همه توان و جايگاهشان براي حمايت از آنان در راستاي کمک به ورزش استان استفاده خواهند کرد.
دراين مراسم از نفرات برتر مسابقات شطرنج جام فجر تجليل شد.
به گزارش خبرنگار ايرنا ، در پايان بيست و ششمين دوره مسابقات بين المللي شطرنج جام فجر (اکسين کاپ) در آمل پرهام مقصودلو استاد بزرگ شطرنج ايران عنوان قهرماني گروه استادان بزرگ و بين المللي شطرنج را کسب کرد و پاول پونکراتوف از روسيه ، يوري کوزوبوف از اوکراين و امير پوررمضانعلي ، سيدمحمدامين طباطبايي، عليرضا فيروزجاء و احسان قائم مقامي از ايران هم در رده هاي بعدي اين گروه قرار گرفتند.
همچنين در گروه آماتورها نيز عليرضا مقدم از گيلان کسب مقام قهرماني را جشن گرفت و محمود اسکندري از البرز ، مهيار دروديان از تهران ، محمدرضا عابدي و پويان دوستکام از تهران در جايگاههاي بعدي قرار گرفتند.
بيست و ششمين دوره مسابقات بين المللي شطرنج جام فجر ( اکسين کاپ ) با رقابت 353 شطرنج باز داخلي و خارجي از 24 کشور از روز شنبه 14 بهمن در مجتمع تجاري و رفاهي اکسين شهرستان آمل آغاز شد و پيش از ظهر امروز شنبه پايان يافت.
در اين مسابقات 46 شطرنج باز مطرح و سرشناس خارجي به همراه شطرنج بازان ملي پوش و مدعي استان هاي کشور در دو گروه استادان بزرگ و بين المللي و آماتورها رقابت کردند.
خبرنگار : مهدي غلامي ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
7327/1654
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با حمایت آقای دکتر مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، نشست صمیمانه مابین دبیر فدراسیون آقای پژمان معتمدی با آقایان حسین رسولی، مهدی صابری، حسن تفتیان و مهدی پیرجهان، ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد.

در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید.

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899772

دیگر خبرها

  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم