Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در این مسابقات ووشوکاران استان از شهرستان های تبریز، مراغه، بناب، عجب شیر، سراب و مرند و در رشته ساندا شرکت کرده بودند  در هشت وزن به رقابت پرداختند که نتایج زیر به دست آمد؛
وزن منهای 24 کیلوگر؛ محمدمهدی بنانی و سهیل سهراب زاده هر دو از مراغه به ترتیب نخست و دوم شدند و جواد گل احمدی از تبریز در جایگاه سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزن منهای27 کیلوگرم؛ کیارش صاحب از مراغه نخست، فراز مؤذنی از تبریز دوم و ابوالفضل ناصحی از بناب و امیر رضا معماری از تبریز به طور مشترک سوم شدند.
وزن منهای 30 کیلوگرم؛ عطا شاه محمدی و علی درگاهی هر دو از تبریز به ترتیب اول و دوم شدند و سامیار رجبپور و امیر حسین تومن از تبریز به طور مشترک سوم شدند.
وزن منهای 33 کیلوگرم؛ عرفان نقدی و صدرا رضایی هر دو از مراغه به ترتیب اول و دوم شدند و امیرطاها روشنی و علی اصغر شبان هر دو از تبریز به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
وزن منهای 36 کیلوگرم؛ ابوالفضل ابراهیمی از تبریز اول، محمد احمدی از عجبشیر دوم و مهیار غیوری و علی نصیری هر دو از تبریز به طور مشترک سوم شدند.


وزن منهای 39 کیلوگرم؛ سجاد امین امیری و عطا ابراهیمی هر دو از مراغه به ترتیب اول و دوم شدند و معین باقرپور از تبریز در جایگاه سوم قرار گرفت.
وزن منهای 42 کیلوگرم؛ امین فهمی از عجب شیر به مقام اول رسید و همچنین در وزن منهای 45 کیلوگرم؛ امیر مهدی صوفیلر از مراغه و کیارش خلیلی از تبریز به ترتیب به مقام های اول و دوم این وزن دست یافتند.

این رقابت ها امروز با حضور 60 ووشو کار نونهال در سالن ورزشی آزادی مراغه برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه صنایعی دستی در مسجد کبود

نمایشگاهی از انواع و اقسام صنایع دستی در آستانه سال نو به همت اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از امروز در محل مسجد کبود تبریز گشایش یافت.

هنرمندان تبریز در این نمایشگاه دست سازه‌های خود را به نمایش گذاشته اند.

نظیر چنین نمایشگاهی در ۷۰ نقطه استان هم برپا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تیم مراغه قهرمان بسکتبال زیر ۱۴ سال پسران آذربایجان شرقی
  • افتتاح مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی در آذربایجان‌شرقی
  • شناخت برترین‌های تیراندازی خوزستان 
  • دستگیری فعال غیرمجاز ارز در تبریز
  • آغاز توزیع میوه شب عید در آذربایجان شرقی
  • آغاز عرضه سیب و پرتقال شب عید در آذربایجان شرقی
  • گشایش نمایشگاه صنایعی دستی در مسجد کبود
  • اعتبار ۲ هزار و ۶۰۰ میلیاردی برای شهرداریهای آذربایجان شرقی
  • بودجه ۹ هزار میلیارد ریالی شهرداری مراغه در سال ۱۴۰۳
  • تخصیص اعتبارات دولتی به شهرداری‌های آذربایجان شرقی