Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:

معاون امور استان های رسانه ملی در بدو ورود به شهر زنجان از خانواده شهید مدافع حرم سردار شهید داوود مرادخانی اولین شهید مدافع حرم استان زنجان تجلیل کرد و از تولید ١٠٠ مستند ویژه برای شهدای مدافع حرم در سراسر کشور خبر داد. 

دکتر دارابی با اشاره به مظلومیت شهدای مدافع حرم گفت: منزل شهدا کانون انقلاب ومقاومت است

معاون  امور استانهای سازمان صدا وسیما با اشاره به رشادتهای رزمندگان زنجانی در دوران دفاع مقدس گفت: غواصان دریا دل زنجانی جزو خط شکنان دفاع مقدس بودند وما به تمام شهدا افتخار می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور استان های صدا وسیما در این دیدار از ساخت مستندهای فاخر از سیره وزندگی شهدای مدافع حرم تمام استانهای کشور خبر داد وگفت: زندگی این شهیدان، تابلوی راهنمایی برای جامعه به ویژه نسل جوان خواهد بود. 

 صفری مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان هم از ساخت وتولید برنامه پلاک با موضوع شهدا از زندگی نامه 3 هزار شهید استان خبر داد. 

 فرمانده سپاه انصارالمهدی  استان نیز با بیان اینکه امروز استقلال وامنیت ایران اسلامی مرهون مجاهدتهای رزمندگان وشهدا است گفت: شهید مدافع حرم داوود مرادخانی نقش ویژه ای در مقابله با تهدیدات گروههای  تکفیری داعشی داشت. 

سردار کرمی  با اشاره به  برنامه های صدا وسیما در پرداختن به برنامه های فرهنگی وارزشی از صدا وسیمای مرکز زنجان برای ساخت برنامه پلاک درباره زندگی نامه 3 هزار شهید استان قدر دانی کرد.

  در پایان این دیدار دکتر دارابی از خانواده شهید داوود مرادخانی تجلیل کرد. شهید داوود مرادخانی 19 اسفند سال 1394 در حین عملیات مستشاری  در سوریه به شهادت  رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شهید امیررضا علیزاده، شهید مدافع حرم از خطه سرسبز گیلان که در شهرستان رودسر چشم به جهان گشود و برای پاسداری از حریم اهل بیت علیهم السلام راهی سوریه شد.

این شهید گلگون کفن در راه حفظ آرمان‌های انقلاب و مرز‌های ایران اسلامی عاشقانه سر و دست خویش را نثار کرد و همانند مولایش امام حسین علیه السلام بدون سر به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های روز دختر در لرستان
  • خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم نظام بود
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال استان زنجان
  • آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال در زنجان
  • یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی