Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وب سايت چيدانه: خانه از ديدگاه هرکس شکل متفاوتي دارد، اما دلنشين بودن محيط منزل بيش تر از هرچيز به وقتي که براي طراحي و ساخت آن گذاشته شده وابسته است. پروژه خانه کامرانيه شرکت معماري آرامش، از همان خانه‌ هايي است که براي همه عناصر موجود در آن (از رنگ تا نوع چيدمان) وقت صرف شده است، خانه‌ اي که بيش تر از هرچيز شکل زندگي دارد و رنگ آرامش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..
مشخصات عمومي پروژه:
نام پروژه : پروژه مسکوني کامرانيه معمار : مهندس اشکان اذاني موقعيت پروژه : منطقه 1 کامرانيه شمالي نام شرکت و يا دفتر معماري : گروه معماري آرامش متراژ فضا : 100 مترمربع کاربري : مسکوني گروه طراحي : مهندس اشکان اذاني، مهندس هومن مويدي کارفرما : جناب آقاي تحويل زاده تاريخ شروع و پايان : شهريور الي آبان 96 نوع ساختمان : مسکوتي شرکت سازنده/ اجرا : گروه معماري آرامش عکاس/ عکاسان : استوديو پر آقاي ميلاد پروز
دکوراسيون زيبا در عين سادگي
از نظر طراحان شرکت معماري آرامش، وقتي با يک خانه مدرن مواجه مي‌ شويم، انتظار داريم که طراحي آن به دور از هرگونه وسايل اضافي باشد؛ در حقيقت حتي جزئيات به‌ کاررفته در يک فضاي مدرن در طراحي داخلي، کم تر و حساب شده‌ تر قرار مي‌ گيرد، اما مي‌ توان گفت که سبک مينيمال در جزئيات هم خلاصه‌ تر از سبک مدرن است. استفاده از هر دوي اين سبک‌ ها در طراحي داخلي يک فضا، سبکي تلفيقي از مدرن و مينيمال را ايجاد مي‌ کند، سبکي مدرن که در استفاده از حاشيه‌ هاي طراحي داخلي دقيق‌ تر و البته پر طرفدارتر است؛ در حقيقت انتظار ما از يک خانه با طراحي تلفيقي مدرن و مينيمال خاص و شيک بودن آن است.
طراحي داخلي پروژه مسکوني کامرانيه، براساس ايده «زيبايي در عين سادگي» شکل گرفت و کامل شد، ايده‌ اي که البته به درستي در مرحله نتيجه توانست ثابت کند تا يک فضاي زيبا درواقع به شکل پيچيده و عجيبي نيست. اين سبک نشان مي‌ دهد با ايده‌ هايي به دور از هرج و مرج و شلوغي مي‌ توان يک محيط مدرن ساخت. يکي از جذاب‌ ترين اين ايده‌ ها استفاده از اشکال انتزاعي است که در طبيعت موجود نيست و در حقيقت ساخته ذهني است. در اين محيط همچنين از عناصر تزئيني بسيار کم و محدودي نيز استفاده شده است.


دورهمي دلنشين در نشيمن
نشيمن منزل کامرانيه اگرچه رنگ و بوي مدرن را دارد، اما از صميميت فضا کم نکرده است، چرا که چيدمان آن به صورت ال و نيم دايره است. ديوارها و سقف به شکلي کاملا ساده و قابل‌ تصور طراحي شده و گچبري‌ هاي سقف، ساده و به دور از هرگونه ابزارزني خاص شکل گرفته است. همين ويژگي است که اصلي‌ ترين فضاي خانه؛ يعني ديوارها و سقف را منحصر به فرد مي‌ کند. فرش‌ ها ساده هستند و با يک رنگ يا ترکيب دو يا سه رنگ با اشکال هندسي متفاوت نماي نشيمن را چشم‌ نواز کرده‌ اند. اتاق کار، اما رنگ زندگي دارد. استفاده از رنگ گرم در اين فضا باعث دلنشين‌ تر شدن اين محيط مي‌ شود، ويژگي‌ اي که باعث شده تا اين اتاق، رنگ خستگي را نپذيرد. کتابخانه و ميز، ساده، اما زيبا و کارآمد است. تمام عناصر موجود در اتاق کار در کنار يکديگر به‌ خوبي توانسته است دکوراسيون آن را به محيطي ايده‌ آل تبديل کند.

آشپزخانه آرام کامرانيه
آرام، دلنشين و به دور از هياهو! اين بهترين تعريف براي آشپزخانه اين منزل توسط شرکت معماري آرامش است. طراحي کابينت‌ ها مدرن و ساده بوده و طراح از ارائه تزئينات اضافي خودداري کرده است. اين همان وجه جذاب دکوراسيون خانه است؛ زيرا انتظار ما از آشپزخانه، محيطي است که پر از جزئيات باشد، درحالي‌ که اگر ساده و شيک پسند باشيد، بعد از مواجه شدن با اين قسمت از منزل کامرانيه بدون شک در فهرست دوست داشتني‌ ترين فضاهاي موجود براي شما قرار خواهد گرفت.


نورپردازي، چراغ خانه برافروز!
نور، يکي از مهم‌ ترين عواملي است که مي‌ تواند از محيط، ذهنيت مثبت يا منفي را در بيننده ايجاد کند؛ يعني ممکن است چيدمان فضا خاص و زيبا باشد، اما به دليل نورپردازي نامناسب نتواند تصوير خوبي را به بيننده ارائه دهد. در نورپردازي پروژه مسکوني کامرانيه تلاش شده است تا نورپردازي به دکوراسيون داخلي ضربه‌ اي نزده و حتي برعکس، مکمل آن هم باشد، البته نورپردازي در سبک مدرن و مينيمال به لوسترهاي آويز بزرگ وابسته نيست، برعکس براي بالا بردن جذابيت محيط از لامپ‌ هاي هالوژني پراکنده لوسترهايي به سبک مدرن و آباژور استفاده شده است

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروژه زیرگذر میدان سپاه از سال آینده | تکمیل پروژه به مدت یک سال

به گزارش همشهری آنلاین، نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۷ در حاشیه آیین بهره‌برداری از ۳ ایستگاه جدید به همراه ایستگاه تبادلی تربیت مدرس و دو ورودی در خط ۶ مترو تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به معماری ویژه ایستگاه بهار شیراز، اظهار کرد: با توجه به تاکید شهردار تهران مبنی بر رعایت معماری ایرانی - اسلامی در پروژه‌ها به ویژه پروژه‌های ایستگاه مترو این مسئله مورد توجه قرار گرفت. در همین راستا ایستگاه بهار شیراز بر اساس معماری ایرانی - اسلامی طراحی و عمرانی شده است.

شهردار منطقه ۷ درباره احداث زیرگذر میدان سپاه در این منطقه گفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته و ارائه طرح مشاوران، طرحی برای میدان سپاه در قالب زیرگذر میدان سپاه طراحی و تهیه شده است.

آبادیان گفت: تمام مطالعات مختلف در حوزه حمل و نقل برای اجرای پروژه زیرگذر میدان سپاه اجرا شده است.

وی درباره زمان اجرای این پروژه تصریح کرد: در حال حاضر زمین برای کارگاه به مجموعه سپاه تحویل داده شده و پیمانکار نیز برای پروژه انتخاب شده و اوایل سال آینده این پروژه آغاز خواهد شد.

شهردار منطقه ۷ درباره زمان‌بندی اتمام پروژه زیرگذر میدان سپاه، تصریح کرد: این پروژه از خیابان خواجه نصیر شروع و تا بزرگراه شهید صیاد شیرازی شمال به طول ۷۰۰ متر ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود کمتر از یک سال این پروژه به نتیجه برسد.

کد خبر 839484 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • خانه‌های خاص تاریخی را در کاشان ببینید/به سهراب سر بزنید
  • خانه دیواری شماره 2 ؛ قبلا معماری خانه ها چقدر دلچسب تر و خلاقانه تر بود! (+تصاویر)
  • آپارتمان های مدرن چه امکاناتی دارند؟
  • شهر ۹ میلیارد دلاری تویوتا با اتومبیل‌های خودران؛ مدرن‌ترین شهر هوشمند جهان
  • جدیدترین ساعت هوشمند هوآوی، WATCH GT 4 با طراحی مدرن و عملکرد قدرتمند، برای خرید در دسترس است
  • «کبوتر خانه میبد» شاهکاری مفید در معماری ایران
  • فضای سبز میدان امام (ره) در آستانه نوروز بازآفرینی می‌شود
  • آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد مساله‌محور معماری یادمانی و طراحی مکان‌رویدادها
  • خرید انواع میز چوبی مدرن و کلاسیک دکورال برای 1403
  • آغاز پروژه زیرگذر میدان سپاه از سال آینده | تکمیل پروژه به مدت یک سال