Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وب سايت گجت نيوز: در اين بخش، بهترين گوشي هاي شيائومي در بازه‌هاي قيمت مختلف را معرفي خواهيم کرد. اين ليست شامل پرچمداران، محصولات ميان‌رده و موبايل هاي اقتصادي مي‌شود. شيائومي احتمالا در کشورهاي غربي چندان شناخته‌شده نيست، اما طرفداران بسياري در کشورهاي آسيايي دارد. مطابق با گزارش‌هاي Counterpoint، سال گذشته شيائومي با غلبه بر اپل موفق شد تا از نظر سهم بازار، به چهارمين شرکت بزرگ در چين تبديل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين کمپاني حتي در هند نيز عملکردي بهتر داشته و با غلبه بر سامسونگ طي سه ماهه چهارم سال 2017، به بزرگ‌ترين عرضه‌کننده تلفن هوشمند در اين کشور تبديل شده است. هرچند، سامسونگ اين موضوع را قبول ندارد. يکي از مهم‌ترين عوامل در چنين موفقيتي را مي‌توان نرخ بسيار عالي قيمت به عملکرد عنوان کرد. به همين بهانه، امروز نگاهي به بهترين گوشي هاي شيائومي در بازه‌هاي قيمتي مختلف خواهيم داشت که همين حالا مي‌توانيد آنها را خريداري کنيد.
بهترين گوشي رده بالا
شيائومي مي ميکس 2

ليست بهترين گوشي هاي شيائومي را با معرفي مي ميکس 2 آغاز مي‌کنيم. طراحي را مي‌توان ويژگي برجسته اين تلفن هوشمند در نظر گرفت. مي ميکس 2 يکي از بهترين محصولاتي بود که سال 2017 معرفي شد و حاشيه‌هاي باريک، قاب پشتي مينيماليستي و طلاي 18 عيار که دور دوربين پشتي آن قرار دارد، پرچمدار شيائومي را به محصولي متمايز تبديل مي‌کند.
از لحاظ فني هم اين گوشي عملکرد مناسبي داشته و سازندگان در آن از تراشه اسنپدراگون 835، 6 گيگابايت رم و 256 گيگابايت حافظه داخلي استفاده کرده‌اند. البته انتخاب نسخه‌هاي 64 و 128 گيگابايتي هم امکان‌پذير است. به علاوه، نسخه‌اي مخصوص از اين گوشي در نظر گرفته شده که با 8 گيگابايت رم و 128 گيگابايت حافظه داخلي به فروش مي‌رسد. به علاوه، بدنه اين گوشي بر خلاف نسخه معمولي که با قاب پشتي سراميکي و فريم آلومينيومي توليد شده است، با بدنه کاملا سراميکي در اختيار علاقه‌مندان قرار مي‌گيرد.
از ديگر ويژگي‌هاي کليدي اين گوشي با ابعاد 151.8 در 75.5 در 7.7 ميلي‌متر و 185 گرم وزن، مي‌توان به صفحه نمايش 5.99 اينچي +FHD با نسبت 18:9، دوربين پشتي 12 مگاپيکسلي و باتري 3 هزار و 400 ميلي‌آمپر ساعتي اشاره کرد. دوربين سلفي 5 مگاپيکسلي دستگاه نيز در حاشيه‌ پاييني تعبيه شده تا حاشيه‌هاي بخش بالايي به حداقل برسد. نسخه‌هاي استاندارد اين گوشي با 6 گيگابايت رم و 64، 128 و يا 256 گيگابايت حافظه داخلي، به ترتيب با قيمت‌هاي 520، 570 و 630 دلار به فروش مي‌رسند.

شيائومي مي ميکس
گوشي Mi Mix هم طراحي مشابه داشته اما با حاشيه پاييني بيشتر که دوربين سلفي در آن تعبيه شده، توليد شده است. به علاوه، ما با صفحه نمايش 6.4 اينچي بزرگ‌تر با وضوح پايين‌تر 1080×1920، تراشه اسنپدراگون 821 و 4 يا 6 گيگابايت رم رو به رو هستيم. دوربين پشتي 16 مگاپيکسلي و باتري 4 هزار و 400 ميلي‌آمپر ساعتي و جک هدفون که در مي ميکس 2 نمي‌توانيد آن را پيدا کنيد، از ديگر موارد قابل توجه در مورد اين گوشي هستند.
اين گوشي اکتبر سال 2016 در چين عرضه شد و بازار برخي کشورها مثل ويتنام و کره جنوبي هم ميزبان آن بودند. متاسفانه مي ميکس در آمريکا و اروپا عرضه نمي‌شود، اما در صورت تمايل مي‌توان آن را از طريق فروشندگان چيني همچون "GearBest” خريداري کرد.

در ليست بهترين گوشي هاي شيائومي ، مي ميکس 2 بالاتر از همه قرار مي‌گيرد.
شيائومي مي 6
گوشي Mi 6 در آوريل سال 2017 معرفي شد و به صفحه نمايشي 5.15 اينچي و فول اچ دي با تراشه اسنپدراگون 835 و 4 يا 6 گيگابايت حافظه رم تجهيز شده است. در بخش پشتي، سازندگان از سيستم دوربين دوگانه بهره برده‌اند که شامل يک سنسور 12 مگاپيکسلي عريض و يک سنسور 12 مگاپيکسلي تله فوتو همراه با زوم دو مرحله‌اي اپتيکال مي‌شود.
شيائومي براي قاب پشتي از شيشه و براي فريم هم از آلومينيوم استفاده کرده است. به علاوه، باتري 3350 ميلي‌آمپر ساعتي اين گوشي با يک بار شارژ، يک روز کامل در خدمت شما خواهد بود. مي 6 به عنوان يکي از بهترين گوشي هاي شيائومي ، در بازار کشور چين و اسپانيا به فروش مي‌رسد، اما خبري از ارائه آن در آمريکا نيست.
بهترين گوشي ميان رده
شيائومي مي نوت 3

بعد از معرفي بهترين گوشي هاي شيائومي در کلاس پرچمداران، به مي نوت 3 مي‌رسيم که سپتامبر گذشته، در کنار مي ميکس 2 در چين معرفي شد. اين گوشي ميان رده به صفحه نمايشي 5.5 اينچي و فول اچ دي، تراشه اسنپدراگون 660 با پردازنده هشت هسته‌اي، 6 گيگابايت رم و باتري 3 هزار و 500 ميلي‌آمپر ساعتي تجهيز شده است.
يکي از برجسته‌ترين ويژگي‌هاي اين اسمارت فون خوش‌ساخت را مي‌توان دوربين دوگانه پشتي در نظر گرفت؛ جايي که سازندگان از دو سنسور 12 مگاپيکسلي عريض و 12 مگاپيکسلي تله فوتو با زوم دو مرحله‌اي اپتيکال بهره برده‌اند. سازندگان از لرزشگير اپتيکال چهار محوره در اين گوشي استفاده کرده‌اند که به شما اجازه مي‌دهد تصاوير بوکه را با کيفيتي بالا ثبت کنيد.

علاوه بر اين، سازندگان از سنسوري 16 مگاپيکسلي با چيزي که آن را Adaptable AI Beautify مي‌نامند، براي دوربين سلفي استفاده کرده‌اند. شيائومي مي‌گويد اين حالت، يک "افکت زيباسازي واقعي” را ارائه مي‌دهد که در نتيجه آن، کيفيت عکس کاهش پيدا نخواهد کرد. کاربران با استفاده از اين قابليت مي‌توانند چشمان خود را بزرگ‌تر يا چانه را کوچک‌تر کرده و لکه‌هاي مختلف را از روي پوست خود حذف کنند. البته اين‌ها تنها بخشي از قابليت‌هاي دوربين سلفي است.
موبايل ميان رده شيائومي با برخورداري از فرستنده اينفرارد و سيستم تشخيص چهره، در دو نسخه 64 و 128 گيگابايتي، به ترتيب با قيمت‌هاي 395 و 460 دلار به فروش مي‌رسد. همچنين يک رنگ آبي جذاب هم در نظر گرفته شده که با 128 گيگابايت حافظه داخلي، 475 دلار قيمت دارد.
ديگر گزينه‌هاي ارزشمند

شيائومي مي مکس 2
گوشي Mi Max 2 به لطف بهره‌گيري از صفحه نمايش 6.44 اينچي HD در دسته فبلت ها قرار مي‌گيرد. سازندگان، يک باتري بسيار بزرگ 5300 ميلي‌آمپر ساعتي با پشتيباني از سيستم شارژ سريع Quick Charge 3.0 را به کار گرفته‌اند که ظرف تنها يک ساعت، تا 68 درصد شارژ مي‌شود. اسنپدراگون 625، 4 گيگابايت رم و دوربين پشتي 12 مگاپيکسلي، از موارد شايان ذکر در اين گوشي هستند.
از آنجايي که اين‌بار خبري از طراحي بدون حاشيه نيست، حمل يک موبايل تقريبا 6.5 اينچي در مقايسه با محصولاتي که پيش‌تر معرفي کرديم، کمي مشکل خواهد بود. با اين وجود، مي مکس 2 قابليت‌هاي بسيار مناسبي همچون باتري حجيم و قدرت پردازشي بالا دارد که آن را به محصولي متمايز تبديل مي‌کند. اين گوشي در بازار کشورهايي همچون چين و هند در دسترس علاقه‌مندان است.
شيائومي ردمي 5 پلاس
دسامبر گذشته بود که ردمي 5 پلاس با نمايشگر 5.99 اينچي HD و 18:9 رونمايي شد. اين گوشي را نمي‌‌توان يک موبايل بدون حاشيه در نظر گرفت، اما نسبت صفحه به پنل جلويي آن بيشتر از محصولات قبلي است. تراشه اسنپدراگون 625 قدرت‌بخش گوشي خوش‌قيمت چيني‌ها بوده و همراه با 3 يا 4 گيگابايت رم، باتري 4 هزار ميلي‌آمپر ساعتي، دوربين پشتي 12 مگاپيکسلي و سنسور اثر انگشت پشتي در اختيار کاربران قرار مي‌گيرد. در حال حاضر، ردمي 5 پلاس در چهار رنگ آبي، طلايي، رز گلد و مشکي در چين به فروش مي‌رسد و احتمالا قرار است در بازار هند و برخي کشورهاي آسيايي نيز عرضه شود. کاربران کشورهاي اروپايي و آمريکايي براي استفاده از اين موبايل بايد به راه‌هايي همچون واردات فکر کنند.
بهترين گوشي اقتصادي
شيائومي مي A1

مي A1 يکي ديگر از بهترين گوشي هاي شيائومي و نخستين موبايل اين کمپاني بر پايه اندرويد وان است. اين يعني گوشي پيش رو با نسخه اصلي اندرويد و بدون رابط کاربري MIUI شيائومي در اختيار کاربران قرار مي‌گيرد. اگرچه اين يک تلفن هوشمند اقتصادي است، اما قدرت پردازشي بالاتري داشته و با اسنپدراگون 625، 4 گيگابايت رم و صفحه نمايش 5.5 اينچي فول اچ دي به فروش مي‌رسد.
در بخش پشتي، سازندگان از دوربين دوگانه با دو سنسور 12 مگاپيکسلي، يکي عريض و ديگري تله فوتو با زوم دو مرحله‌اي اپتيکال بهره برده‌اند که ثبت تصاوير باکيفيت را امکان‌پذير مي‌کند. از ديگر موارد قابل توجه در رابطه با اين موبايل قدرتمند مي‌توان به دوربين سلفي 5 مگاپيکسلي، 64 گيگابايت حافظه داخلي با پشتيباني از کارت حافظه و باتري 3 هزار و 80 ميلي‌آمپر ساعتي اشاره کرد که به لطف آپديت اخير، حالا از سيستم شارژ نيز پشتيباني مي‌کند. همچنين کاربران مي‌توانند اندرويد 7.1.2 نوقا را به اندرويد اوريو به‌روز کنند.

شيائومي ردمي 5A
اگرچه مي A1 ويژگي‌هاي متنوعي دارد، ولي در بازه قيمتي محصولات اقتصادي و رده پايين، ردمي 5َA يکي ديگر از بهترين گوشي هاي شيائومي است که نوامبر سال گذشته معرفي شد و بيش از يک ميليون دستگاه از آن ظرف کمتر از يک ماه به فروش رسيد. اين گوشي که مي‌توان آن را جايگزين ردمي 4A معرفي کرد، به تراشه اسنپدراگون 425 مجهز شده و در دو نسخه مختلف با 2 گيگابايت رم و 16 گيگابايت حافظه و همين‌طور 3 گيگابايت رم و 32 گيگابايت حافظه داخلي به فروش مي‌رسد.
از ديگر موارد قابل توجه در مورد اين گوشي نيز مي‌توان به باتري 3 هزار ميلي‌آمپر ساعتي، دوربين پشتي 13 مگاپيکسلي و اندرويد 7.1.2 نوقا در کنار رابط کاربري MIUI اشاره کرد.
شيائومي ردمي 5
اين گوشي در واقع نسخه کوچک‌تر و ضعيف‌تر ردمي 5 پلاس است که با صفحه نمايشي 5.7 اينچي و +HD توسعه پيدا کرده و به واسطه کاهش حاشيه‌هاي صفحه، سنسور اثر انگشت آن در بخش پشتي قرار گرفته است. زير قاب، شما مي‌توانيد تراشه اسنپدراگون 450، باتري 3 هزار و 300 ميلي‌آمپر ساعتي، دوربين پشتي 12 مگاپيکسلي و 2، 3 و يا 4 گيگابايت رم را پيدا کنيد. ردمي 5 با بدنه فلزي، در چهار رنگ آبي، طلايي، رز گلد و مشکي تنها در کشور چين به فروش مي‌رسد.
اين‌ها بهترين گوشي هاي شيائومي هستند که همين حالا مي‌توان آنها را خريداري کرد. اگرچه اين کمپاني چيني مدل‌هاي بسيار متنوع و قدرتمند ديگري را نيز معرفي کرده است، ولي ما تلاش کرديم برخي از محبوب‌ترين و ارزشمندترين محصولت اين شرکت را معرفي کنيم. تصور مي‌کنيد چه موبايل ديگري شايسته قرارگيري در ليست بهترين گوشي هاي شيائومي است؟

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!