Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،دکتر حسین الماسیان، پدر هیپنوتیزم ایران، کتابخانه شخصی خود به تعداد یک هزار جلد کتاب را به کتابخانه مرکزی دانشگاه لرستان اهدا کرد.

دکتر الماسیان متولد خرم‌آباد است و دارای دکترای هیپنوتراپی کلینیکال از انگلستان و کالیفرنیای آمریکاست. وی بنیانگذار مؤسسه‌ی فراروانشناسی «شید» و مبتکر سیستم سزارین بدون بیهوشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان، دکتر محمد فیضیان با اهداء لوح تقدیر، از این چهره‌ی علمی، قدردانی کرد.

 

48

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۸ کتابخانه عمومی در آذربایجان شرقی

آقای بابایی گفت: با هدف خدمات‌رسانی و افزایش رضایت‌مندی مراجعان و مخاطبان کتابخانه‌ها در تعطیلات نوروزی با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بخشی از کتابخانه‌های عمومی در این ایام نسبت به ارائه خدمات اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برای کسانی که در طول سال گرفتار دغدغه‌ها و روزمرگی‌های زندگی هستند و فرصت خواندن کتاب را پیدا نمی‌کنند تعطیلات عید نوروز بهترین زمان برای مطالعه کتاب است گفت: بر این اساس ۸ کتابخانه عمومی در سراسر استان در روز‌های ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، یکم تا پنجم و یازدهم تا سیزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ آماده ارائه تمامی خدمات کتابخانه‌ای به اعضا و سایر علاقمندان به کتابخوانی خواهند بود.

علاقمندان برای استفاده از این فرصت می‌توانند به جدول کامل اسامی به همراه روز‌ها و ساعات فعالیت کتابخانه‌های عمومی استان در تعطیلات نیمه نخست فروردین‌ماه به نشانی https://azerbaijansharghi.iranpl.ir/portal/home/?news/۱۱۵۲۶۶۹/۱۱۵۲۶۸۷/۱۵۹۰۹۶۵ مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کتابخانه عمومی شهدای وحدتیه بازگشایی شد
  • فعالیت ۸ کتابخانه عمومی در آذربایجان شرقی
  • آشنایی استادان و دانشجویان قرقیزستانی با فرهنگ ایرانی
  • سازمان کتابخانه های آستان قدس رضوی و کتابخانه دانشگاه توکیو تفاهم نامه همکاری امضا کردند
  • آمادگی نوروزی کادر درمان در بیمارستان‌های لرستان
  • فیلم| بازدید هیئت علمی مطالعات آسیایی دانشگاه توکیو ژاپن از کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی و امضاء تفاهم نامه همکاری
  • امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان کتابخانه‌های رضوی و مرکز مطالعات آسیایی دانشگاه توکیو
  • امضای تفاهم نامه همکاری کتابخانه‌های رضوی و مطالعات آسیایی دانشگاه توکیو
  • پویش «کتاب قدیمی تو، دوست جدید من» در قم برگزار می‌شود
  • نخستین دکتر دانشگاه دیده در یزد/ از تاسیس بهداری در یزد تا سناتوری دربار پهلوی