Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استاندار برکنار شده بلخ گفت، حزب جمعيت اسلامي افغانستان از خواسته‌هاي خود در مقابل «اشرف غني» عقب نشيني نمي‌کند.
به گزارش خبرگزاري آريا، «عطا محمد نور» ديروز شنبه درجمع هواداران خود در مزارشريف مرکز ايالت بلخ در شمال افغانستان با انتقاد از عملکرد سران دولت وحدت ملي افزود، تيم مذاکره کننده دولت به جز چند شرط پيش پا افتاده ساير شروط مهم حزب جمعيت اسلامي افغانستان را نپذيرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس شوراي حزب جمعيت اسلامي افغانستان تاکيد کرد، تنها زماني اين حزب به مخالفت خود با دولت افغانستان پايان خواهد داد، که به طوررسمي توافق با دولت افغانستان را اعلام کند.
اين درحالي است، که دهمين دورمذاکرات حزب جمعيت اسلامي افغانستان با«ارگ »رياست جمهوري بدون نتيجه پايان يافته و«عطامحمد نور» نيز اعلام کرده تا زماني که دولت کابل شروط اين حزب را نپذيرد، حاضر به کناره گيري از استانداري بلخ نخواهد شد.
«عطامحمد نور»، اجراي توافقنامه، برگزاري لويه جرگه، تعديل قانون اساسي، توزيع شناسنامه‌هاي الکترونيکي و دادن سهم به احزاب سياسي در مجلس را از شروط اساسي در مذاکرات با «ارگ» رياست جمهوري افغانستان اعلام کرده است.
136/111

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

کد خبر 6095677

دیگر خبرها

  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • حماس:اسرائیل دربرابر شروط حماس عقب نشسته/منتظرتضمین آتش‌بس هستیم
  • حماس: از خواسته‌های سه گانه خود کوتاه نخواهیم آمد
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • انعقاد قرار با روس‌ها برای صادرات زیتون رودبار
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است