Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه پیشوا گفت: لبیک در 15 خرداد 42 باعث پیروزی انقلاب شد و و آنجا بود که مسیر به کلی عوض شد و در این مدت 40 سال ما را به بلندترین قله‌های عزت و افتخار رساند و مردم پیشوا این‌بار برای حفظ انقلاب در 22 بهمن به ولی‌فقیه زمان خود لبیک می‌گویند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از  ندای پیشوا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله باقری شنبه شب در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر در مسجد امام خمینی (ره) پیشوا با بیان بالاترین درجه‌ای که انسان عادی می‌تواند به آن دست پیدا کند، اظهار داشت: فرق انسان عادی و معصومین در درجاتی است که به آن دست پیدا می‌کنند؛ به غیر از 14 معصوم همه انسان‌ها ممکن الخطا هستند و ممکن است مرتکب گناهانی بشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بالاترین درجه‌ای که انسان‌های عادی میتواند به ان دست پیدا کند و بالاتر از این درجه دیگر وجود ندارد ،توفیق سربازی امام معصوم است .

امام جمعه شهرستان پیشوا با اشاره به اینکه ورود به پادگان سربازی حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف شرایطی دارد، عنوان کرد: نخستین شرط معرفت نسبت به امام و جایگاه ایشان است ،خیلی از افرادی که نسبت به امام معرفت داشتند مثل مالک اشتر مطیع امر ولی فقیه زمان خود بودند.

وی افزود :شرط دوم عشق و دلدادگی نسبت به امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف وسوم داشتن امید به آینده ای روشن با حضور امام زمان است ؛ چهارم تلاش و کار و مجاهدت ومقاومت و در صحنه بودن  است.

باقری اظهار کرد:امروز نزدیک به  500 میلیون نفر شیعه داریم در مخیله هیچ کس حتی خطور نمیکرد حکومتی در یک کشور شیعه نشین شکل بگیرد که در راس آن عالمی باشد عامل و مرجع تقلید متقی و خدا ترس باشد.

امام جمعه پیشوا با بیان نقش حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف در شکل گیری انقلاب اسلامی گفت:قبول داریم که مردم و شهدا هستند و کمک می کنند اما فراموشی امام زمان بی انصافی است و حتی شهدای ما در جنگ امام زمان (عج) و امدادهای غیبی ایشان را دیدند و حس کردند.

وی افزود:در این مدت 40 سال امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف پشت نظام اسلامی بودند و گرنه هیچگاه  با این همه شیطنت و هجمه و توطئه دوام نمی آورد؛ وجود انقلاب اسلامی مهمترین زمینه ظهوراست و اگر تداوم نداشته باشد قطعا ظهور به تاخیر می کشاند.

باقری در صحنه بودن و حمایت از ولی فقیه را تمرین ولایت مداری قلمداد نمود و گفت:مراقب باشیم همان بلایی که کوفی ها بر سر نائب امام حسین آوردند بر سر نائب امام عصر خود نیاوریم.

وی در ادامه گفت: تمرین ظهور صغری حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف همین انقلاب است، ما باید تمرین ولایت مداری داشته باشیم تا یاد بگیریم  وقتی امام عصر آمدند چطور برخورد کنیم .

باقری با اشاره به اینکه ملت ایران تمرین ولایت مداری را خوب انجام دادند، تصریح کرد: 15 سال قبل ازوقوع انقلاب  لبیک گفتن مردم به امام خمینی (ره) این مردم و زوار و پیش کسوتان پیشوایی بوند که از ولی فقیه زمان خود دفاع کردند.

امام جمعه شهرستان پیشوا گفت: لبیک در 15 خرداد 42 باعث پیروزی انقلاب شد و و آنجا بود که مسیر به کلی عوض شد و در این مدت40 سال ما را به بلندترین قله های عزت و افتخار رساند و مردم پیشوا اینبار برای حفظ انقلاب در 22 بهمن  به ولی فقیه زمان خود لبیک می‌گویند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره استان هرات افغانستان، هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود